Klacht ABN AMRO: Risicoverzekering onder nummer 44790017

Klachtnummer
# 163032
Gebruiker
SAAD58
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gedurende 10 jaar betaald ik 98,16 euro per maand sinds 10-05-2006 tot 10-04-2016 (ivm mijn hypotheek bij ABN AMRO bank ,Terwijl de premie gunstiger is,

De oplossing

Heb ik recht op de waarde van de zogenaamde premiereserve, of keren geld uit.
Heb ik recht op risicoverzekering als onderdeel van een financiële constructie ( bank sparen ).

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer,

    Bedankt voor het gesprek dat ik zojuist met u heb gehad. Ik heb aangegeven dat ik u via dit forum nog laat weten wat u kunt doen.

    Onlangs heeft u van ons de brief gehad met de uitkomst van uw klacht. Omdat u het niet eens bent met deze uitkomst, kunt in beroep gaan. Dit betekent dat u ons per brief vraagt om uw klacht nogmaals te beoordelen. Dit doet u, door een brief te sturen naar onze afdeling Klachtenmanagement.
    Noem in uw brief de volgende punten:

    - omschrijving van uw klacht
    - uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres
    - uw rekeningnummer

    Stuur ook kopieën van de informatie mee als dit uw klacht duidelijker maakt. Stuur uw brief naar:

    ABN AMRO Bank N.V.
    Afd. Klachtenmanagement (HQ1125)
    Postbus 283
    1000 EA Amsterdam

    De afdeling Klachtenmanagement laat weten als zij uw klacht hebben ontvangen. Zij vertellen dan ook wanneer u antwoord krijgt.

    Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen