Klacht ABN AMRO: Schending van privacy door ABN AMRO bij gescheiden klanten

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 255282
Gebruiker
A. Koekoek
Datum
1 reactie

Details

De klacht


De ABN AMRO bank blijft na overdracht van een gerechtelijke scheidingsakte en een
notariële akte, mijn ex gewoon updaten doormiddel van brieven over mijn lopende bankzaken. De bank heeft herhaaldelijk zonder ondubbelzinnige toestemming, mijn
account gegevens en saldo en klachten bekent gemaakt aan mijn ex. Na een telefonische klacht en een aangetekende klachten
brief, heeft de bank weer opnieuw mijn ex weten te benaderen
per brief, en dit wederom zonder mijn ondubbelzinnige toestemming. Dit gebeurt zelfs bij de klachten afdeling van ABN AMRO, zonder de brief te lezen gaat de bank zelf al invullen aan de hand van de gegeven referentie waar de klacht over gaat.

De oplossing

Ik sta open voor een persoonlijk gesprek om tot een oplossing te komen.

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Koekoek,

    Hartelijk dank voor uw klacht op dit forum!

    Ik zie dat u twee klachten heeft geplaatst. Om het verloop van de klachtenprocedure overzichtelijk te houden, stel ik voor de communicatie hierover via de andere klacht te laten verlopen. Om die reden stuur ik u hierbij een afhandelvoorstel voor deze klacht. De inhoud van deze klacht nemen wij uiteraard mee in de behandeling van de andere klacht.

    Met vriendelijke groet,

    ABN AMRO Webcare
    Dhr. R. Keijsers

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Koekoek
Datum
Uiteindelijke oplossing
De Bank is nog steeds de klacht aan het uitzoeken, er is wel contact geweest over het proces.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen