Klacht ABN AMRO: Schending van privacy door ABN AMRO bij gescheiden klanten

content Niet opgelost
A. Koekoek

De ABN AMRO bank blijft na overdracht van een gerechtelijke scheidingsakte en een
notariële akte, mijn ex gewoon updaten doormiddel van brieven over mijn lopende bankzaken. De bank heeft herhaaldelijk zonder ondubbelzinnige toestemming, mijn
account gegevens en saldo en klachten bekent gemaakt aan mijn ex. Na een telefonische klacht en een aangetekende klachten
brief, heeft de bank weer opnieuw mijn ex weten te benaderen
per brief, en dit wederom zonder mijn ondubbelzinnige toestemming. Dit gebeurt zelfs bij de klachten afdeling van ABN AMRO, zonder de brief te lezen gaat de bank zelf al invullen aan de hand van de gegeven referentie waar de klacht over gaat.

Ik sta open voor een persoonlijk gesprek om tot een oplossing te komen.

ABN AMRO
    Geachte heer, mevrouw Koekoek,

Hartelijk dank voor uw klacht op dit forum!

Ik zie dat u twee klachten heeft geplaatst. Om het verloop van de klachtenprocedure overzichtelijk te houden, stel ik voor de communicatie hierover via de andere klacht te laten verlopen. Om die reden stuur ik u hierbij een afhandelvoorstel voor deze klacht. De inhoud van deze klacht nemen wij uiteraard mee in de behandeling van de andere klacht.

ABN AMRO Webcare
    Dhr. R. Keijsers

A. Koekoek
De Bank is nog steeds de klacht aan het uitzoeken, er is wel contact geweest over het proces.

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?