Opgelost door ABN AMRO: Slechte afhandeling na overlijden

content Opgelost
Familie2020

Na herhaaldelijk mailen en telefoneren met ABN AMRO ivm afhandeling van zaken ivm overlijden van onze broer. Vanaf 20 maart bezig krijgen geen reactiesop mails en als je de servicedesk nabestaande belt krijg je na een uur in de wachtstaan gewoon geen gehoor. Corona of niet dit slaat gewoon nergens op

zovlug mogelijk een bankpas toezenden zodat wij verder kunnen. De rekening zullen toch betaal moeten worden. Als het nog kan met het geen wat op zijn rekening staat.

Beste Familie2020,

Allereerst nog gecondoleerd met het overlijden. Ik snap dat jullie dit z.s.m. afgehandeld willen hebben. Het is momenteel erg druk bij onze nabestaanden afdeling. Ze zijn met man en macht bezig om de achterstand die ze hebben in te lopen.

Wat is er als laatste vanuit onze nabestaanden afdeling gecommuniceerd wat er nog nodig is of gedaan moet worden?

Ik snap dat ondertussen de rekeningen wel doorlopen en betaald moeten worden. Bepaalde facturen kunnen ondertussen dan ook al worden opgestuurd naar onze nabestaanden afdeling. Hieronder plaats ik daar de info over zoals deze op onze nabestaanden afdeling pagina staat:

Dringend een rekening van de overledene betalen?
    Bijvoorbeeld voor huur, hypotheek, gas, water, elektriciteit of de begrafenis? Dat kunnen we vaak voor u verzorgen. Neem de originele factuur mee naar een bankkantoor, of stuur deze per post naar:

ABN AMRO Nabestaandendesk
    PAC: AA8230
    Antwoordnummer 91090
    1000 XA Amsterdam

Geef duidelijk aan van welk IBAN we het bedrag moeten afschrijven. En naar welk IBAN we het moeten overschrijven. Als er genoeg saldo is, boeken we het bedrag direct over. Is er onvoldoende saldo? Dan ontvangt u hierover een bericht.

Hopelijk is het allemaal snel afgehandeld en kunnen jullie dit achter jullie laten.

Janwalter
    Hallo,

Papieren zijn ingevuld op het kantoor winkelcentrum woensel eindhoven op 20 maart jl. Pas zou aangevraagd zijn en alles was in orde? Zou maximaal 2 weken duren. Na herhaaldelijk bellen en mailen zijn we nog geen stap verder. Ben in kontakt geweest met dhr E Kahyargil. Ook hij reageert verder nergens meer op. Slechte zaak en geen goede service. Heb gevraagd naar wat er op de rekening van mijn broer stond maar ook daar krijgen we geen antwoord op.

m.vr.gr.
    Lizet Leijtens en de verdere familie
    Beste Lizet,

Logisch dat jullie graag willen weten waar jullie aan toe zijn. Vooral als jullie een maand geleden alles via kantoor geregeld zouden hebben.

Omdat onze Nabestaandendesk te kampen heeft met flinke achterstanden nemen veel mensen telefonisch contact op. Hierdoor lopen ook de wachttijden aan de telefoon op en zien we hetzelfde gebeuren per mail. Helaas heeft dit als gevolg dat het lang duurt voordat je als nabestaande duidelijkheid krijgt. Uiteraard worden alle zeilen bijgezet om alle achterstanden z.s.m. in te korten.

De Nabestaandendesk is de enige die inzage heeft in het dossier en kan zeggen hoe lang de afwikkeling nog zal duren. Vandaar dat ik toch aanraad om via 020- 3434545.

Elvira
    Familie2020
    Nu wordt er gezegd dat ik me registreren terwijl ik al geregistreerd sta. We snappen er zelf niets meer van .
    Beste Lizet,

Zoals aangegeven kun je het beste contact opnemen met nummer: 020- 3434545.

Familie2020
    regelmatig gedaan. gemaild en gebeld ook een medewerker van abnamro winkelcentrum woensel. er is geen doorkomen aan en ben niet van plan om steeds anderhalf uur te hangen en nog geen gehoor krijgen. Je komt er niet door. Dit is al vanaf 20 maart zo. Geen goede service van de bank.
    Wij als familie hebben ons aan de regels gehouden en gemeld dat mijn broer is overleden. Moeten zij zich ook daaraan houden. Zou maar maximaal 14 dagen duren. We zijn al 6 weken verder.
    Beste Lizet,

Omdat wij via deze site geen gegevens kunnen inzien van je broer, heb ik je zojuist geprobeerd te bellen. Helaas kreeg ik je niet aan de lijn.
    Wil je ons, in een reactie op dit bericht, aangeven wanneer we het nogmaals kunnen proberen?

Familie2020
    Het probleem is opgelost. Dank jullie wel voor de moeite.

Familie2020
Het is rond. Krijg nu een nog een bankpas. De rest is al binnen. De meeste rekeningen heb ik al betaald behalve de rekeningen die naar de nabestaande desk zijn gestuurd zijn nog niet verwerkt.

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?