Klacht ABN AMRO: slechte download info in excel

pjdw

Bij het downloaden van mutaties naar excel constateer ik inconsistenties.
Sommige regels volgen een 'TRTP' structuur. Andere lijken redelijk normaal.
Er zitten ook spaties in de mutaties op vreemde plekken. Volgens mij zijn dit plaatsen waar de regels worden afgebroken. Verder zie ik bij GEA en BEA mutaties ineens apple pay staan. Dit was in het verleden niet. Dit moet echt veel beter en consistenter.

Verbeteren dienstverlening

ABN AMRO
    Beste pjdw,

Dank voor het doorzetten van uw bevindingen. We streven er naar onze dienstverlening continu te verbeteren en horen dan ook graag dit soort signalen. Ik zet dit bericht dan ook door naar onze ontwikkelende afdeling.

U geeft aan dat u nu bij GEA en BEA mutaties 'apple pay' ziet staan. Is dit bij betalingen of opnames waar u zelf geen gebruik heeft gemaakt van Apple Pay?

Janwalter
    ABN AMRO Webcate
    pjdw
    Maak ik wel gebruik van, maar zoals ik aangaf was dit vroeger (ook bij gebruik Apple Pay) niet.
    ABN AMRO
    Beste pjdw,

De wijze waarop transacties aan klanten worden weergegeven blijft ook in ontwikkeling. Door de komst van Google Pay en Apple Pay, wordt bij transacties die op één van deze manieren zijn voldaan ook aangegeven dat het via Google Pay of Apple Pay betaald is. Op die manier weet zowel de klant als de bank op welke manier een transacties. U kunt dit vergelijken met overboekingen. Een eenmalige overboeking die u opgeeft heeft een andere benaming in de details van transactie dan bijvoorbeeld een periodieke overboeking.

Met betrekking tot de structuur en spaties; wellicht kunt u foto's of screenshots in de bijlage meesturen. Deze kunnen wij als signaal naar de verantwoordelijke afdeling doorzetten.

Elvira
    ABN AMRO Webcare

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?