Klacht ABN AMRO: Slechte service

Kris

Beste ABN,

Wat jammer dat je als klant niet efficiënt geholpen wordt.
Altijd een groen geel hart gehad. Maar die brokkelt langzaam af!

Wou vandaag mijn pas laten blokkeren.
Vermoedelijk vermist wellicht gestolen, voor mij een bijzaak. Jong dementerend.

Waar het op neer komt is dat uw medewerker mijn pas wel kon blokkeren maar niet kon of wou vervangen, het laatste lijkt mij het meest waarschijnlijk!

Ik heb mijn pas eerder telefonisch geblokkeerd en vervangen. Volgens uw medewerker was dat al een langere tijd terug.

Het gemak van een bank die met je meedenkt! Dat zoek ik!
Als fulltime werkende alleenstaande moeder is dat wel prettig.

Echter was het niet mogelijk volgens uw medewerker om mijn pas telefonisch te vervangen.
U kunt op maandag persoonlijk langs het bankkantoor met uw legitimatiebewijs.
Nou wat een service!!!!
Kunnen er geen verificatie vragen gesteld worden?
Ik werk vijf dagen in de week en moet de maandag gewoon werken. Niet echt een ideale oplossing!
Een vrije dag of uren missen om je bankpas te vervangen. Nogmaals!!! Alleenstaande ouder kan niks missen! Vergoeden jullie mijn dag?

Gelukkig mocht ik de pas wel blokkeren.
Op de vraag sinds wanneer telefonisch een bankpas vervangen niet mogelijk is, kon uw medewerker mij geen antwoord geven.
Ik gaf uw medewerker wel te kennen dat mij dit verbaasd!
Ik heb recent mijn pas nog telefonisch laten vervangen.
Daar het een gegeven is dat de pas op het huisadres geleverd wordt met behoud van de pincode die enkel ik ken.
Tevens kent uw werknemer geen empathie what so ever!
Met een jonge dementie raak je weleens wat kwijt!

Ik vertrouw op een passende en probleem oplossend antwoord.

Met vriendelijke groet!

Kris

Dit kan anders! Geen begrip at all!

ABN AMRO
    Beste Kris,

Wat ontzettend rot om te lezen dat je het contact met ons op deze manier hebt ervaren. Ik snap goed dat je van ons verwacht dat we met je meedenken. Je mag ook zeker verwachten dat we je met voldoende empathie te woord staan over je bankzaken. Excuses dat je dit gevoel niet hebt gehad bij mijn collega.

Mijn collega gaf telefonisch terecht aan dat we telefonisch geen passen kunnen vervangen. Dat is geen kwestie van niet willen, maar van niet kunnen. Met steeds strengere regelgeving herzien we onze processen regelmatig om er zeker van te zijn dat onze klanten en wij een zo'n klein mogelijk risico lopen op de bankzaken.

Hierdoor is besloten de passen niet meer telefonisch te vervangen. Dit is rond mei dit jaar gebeurd. Een correcte verificatie is telefonisch vaak toch moeilijker dan je zou denken.
    Als alternatief hebben we de mogelijkheden in Mobiel Bankieren uitgebreid. Nu kan je zonder je betaalpas nodig te hebben je pas blokkeren en vervangen in de Mobiel Bankieren app. Maak je geen gebruik van Mobiel Bankieren, dan is het kantoor inderdaad de andere mogelijkheid om je pas te vervangen.

Ik had je graag een meer bevredigend antwoord gegeven, maar ik kan de processen hierin niet wijzigen. Als je nog geen gebruik maakt van de Mobiel Bankieren app, dan is zeker aan te raden dat wel te doen met je nieuwe pas. Je registreert je eenvoudig met je pas en e.dentifier. Daarna kan je altijd je bankzaken regelen in de app zonder je pas nodig te hebben.

Eva
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?