Klacht ABN AMRO: Sluiting ijmuiden niet gewenst

Ik

Vreselijk dat kantoor ijmuiden dicht gaat, ik heb geen internet bankieren ,mijn vader van 94 ook niet,betekend dat we moeten reizen,kantoor ijmuiden was altijd druk bezocht,alleen maar om meer te besparen .vreselijk .

Geen idee

ABN AMRO
    Goedemorgen meneer/mevrouw Douma,

Het sluiten van het kantoor in Ijmuiden is voor zowel de medewerkers als klanten een pittig bericht. Wel is dit vanuit ons een weloverwogen beslissing. Ik leg je graag uit waar deze keuze uit voort komt.

We merken dat veel van onze klanten liever contact met ons opnemen via de Digitale weg. Ook wil de klant zoveel mogelijk zijn/haar bankzaken online kunnen regelen vanuit huis. Vanuit dit oogpunt is de keuze gemaakt onze digitale service verder te optimaliseren en een aantal van onze kantoren te sluiten.

Natuurlijk willen we klanten zoals jou en je vader niet buitensluiten. Deze klanten geven we graag alsnog de mogelijkheid gebruik te maken van Internet Bankieren. Daarnaast bieden wij ook de service van de seniorencoach. Deze kan indien er echt geen andere optie is, thuis langskomen. Uiteraard blijft het mogelijk om overschrijvingen per overschrijf formulier te doen. Ook blijven er regionale kantoren open.

Is er op dit moment iets waarbij ik je kan helpen? Dan hoor ik het graag.

Philippine
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?