Opgelost door ABN AMRO: Spaarrekening voor noppes

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 413888
Gebruiker
Angela
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Toen mijn zoon was geboren heb ik een spaarrekening kinderbonus geopend.
De 1e x bonusrente toen hij 5 werd.
Nu is hij 10 geworden maar tot nu toe alleen 0.14 cent rente.
Als alleenstaande moeder probeer je iets voor je kind te sparen. 10 jaar lang! Maar tussentijds veranderen ze van alles en nog wat waardoor je er niks meer van snapt. Ik ga na jaren trouwe klant te zijn weg van deze bank.

De oplossing

Een eerlijke oplossing !

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor je bericht. Ik geef je graag wat meer uitleg. De rente die je hebt ontvangen is de jaarlijkse basisrente. De bonusrente voor zijn tiende verjaardag zal deze maand worden bijgeschreven en wordt berekend over het toegenomen saldo.

    Met vriendelijke groet,

    ABN AMRO Webcare
    Gabie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Angela
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen