Opgelost door ABN AMRO: spam?

content Opgelost
# 392050
simon edwin

Ik krijg rare mail, spam? Als niet-klant vind ik het moeilijk contact te leggen met ABN AMRO. Toch een melding.

Nieuwe incassant gemachtigd
AA

Di 24-9-2019 14:10
U

Incassant weigeren
Geachte Simon edwin Dijken,
Na meerdere meldingen in uw mail omgeving te hebben ontvangen willen wij u erop attenderen dat u een derde partij gemachtigd heeft om periodiek geld van uw rekening af te trekken. Deze incassatie vindt over enkele dagen voor het eerst plaats. U ontvangt dit bericht zodat u kunt controleren of het terecht is.
Is deze machtiging niet terecht?
Klik dan hier om de incassant te weigeren en te storneren in uw onlineomgeving. Wij raden u aan dit zo spoedig mogelijk te doen.

Afdeling particulieren

ter informatie aangeboden

Beste Simon Edwin,

Fijn dat u de moeite neemt om dit bij ons kenbaar te maken.
    De mail die u ontvangen heeft betreft inderdaad een zogenaamde phishingmail.

Ook wanneer u geen klant bent bij ons, maar wel een dergelijke mail ontvangt, dan wil u vragen deze door te sturen aan: valse-email@nl.abnamro.com
    Onze veiligheidsafdeling zal hier vervolgens mee aan de slag gaan.

Mocht u hier vragen of opmerkingen hebben, dan zijn wij 24/7 ook telefonisch (0900-0024) of via Whatsapp bereikbaar (06-13660024).

Rob
    ABN AMRO Webcare
    Goed!

simon edwin

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?