Opgelost door ABN AMRO: spam?
Details
De klacht
Ik krijg rare mail, spam? Als niet-klant vind ik het moeilijk contact te leggen met ABN AMRO. Toch een melding.Nieuwe incassant gemachtigd
AA
ABN AMRO
Di 24-9-2019 14:10
U
Incassant weigeren
Geachte Simon edwin Dijken,
Na meerdere meldingen in uw mail omgeving te hebben ontvangen willen wij u erop attenderen dat u een derde partij gemachtigd heeft om periodiek geld van uw rekening af te trekken. Deze incassatie vindt over enkele dagen voor het eerst plaats. U ontvangt dit bericht zodat u kunt controleren of het terecht is.
Is deze machtiging niet terecht?
Klik dan hier om de incassant te weigeren en te storneren in uw onlineomgeving. Wij raden u aan dit zo spoedig mogelijk te doen.
Met vriendelijke groet,
Afdeling particulieren
ABN AMRO
De oplossing
ter informatie aangebodenUiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.