Klacht ABN AMRO: Stoppen van de ABN Amro Wallet is niet acceptabel

sad Niet opgelost
TiendeSprinkhaan#135

Ik voel me als klant en gebruiker van de wallet niet serieus genomen. Ik gebruik deze manier van betalen vanaf het begin en kan me niet meer voorstellen dat ik weer een betaalpas bij me moet dragen om ergens te kunnen betalen. Overstappen naar het iOS platform is voor mij geen optie.

Ik wil dat ABN Amro een serieus alternatief voor de wallet op het Android platform gaat beiden en dat tot die tijd de wallet blijft ondersteunen.

ABN AMRO
    Goedemorgen TiendeSprinkhaan#135,

Ik kan mij goed voorstellen dat je baalt van onze beslissing om de Wallet app niet langer te ondersteunen.
    De reden dat wij de ondersteuning hiervoor staken is het feit dat er relatief gezien erg weinig klanten gebruik van maakten. Hier tegenover stonden de hoge kosten die het onderhoud van deze app met zich mee brachten.

Als je al vanaf het begin gebruik maakte van de Wallet app, dan begrijp ik heel goed dat je het niet meer gewend bent om een fysieke betaalpas bij je te dragen.
    Als alternatief voor de Wallet app attendeer ik je graag op onze wearables (https://abn.com/2QutMPQ). Wellicht is dat een geschikt alternatief voor je.

Verder houden wij de ontwikkelingen uiteraard goed in de gaten, om in de toekomst wellicht een ander alternatief aan te kunnen bieden.

Rob
    ABN AMRO Webcare
    TiendeSprinkhaan#135
    Jammer. Mijn smartphone werkte prima samen met de BANK. Ik ben niet op zoek naar pols oefeningen. Bedankt voor jullie consistente reactie. Ik ben nog steeds op zoek naar een goed alternatief...
    ABN AMRO
    Goedemiddag TiendeSprinkhaan#135,

Bedankt voor het uiten van jouw klacht.
    Blijf onze ontwikkelingen in de gaten houden!

Rob
    ABN AMRO Webcare

TiendeSprinkhaan#135
Een andere manier van betalen via een wearable. Niet handing/acceptable voor mij

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?