Opgelost door ABN AMRO: Storing stortings automaat.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 148479
Gebruiker
Hendrik
Datum
2 reacties

Details

De klacht

13 januari rond 17:10 690 euro in automaat gestopt om op rekening te zetten. Na 2 tal raar geluid de melding deze transactie is afgebroken, en automaat schiet op rood. Weg geld. Naar meneer aan de balie verwezen en die heeft een melding gemaakt, raar.
Zou 48 u duren nadat ze het na kunnen kijken , raar. Heb daar niet zo veel vertrouwen in. Graag zou ik willen zien een bijstorting onder voorbehoud van 690 euro direct op mijn rekening. Iets wat meneer ook had kunnen bedenken of voorstellen. Het geld wat ik nu mis, houden jullie feitelijk achter, wat dus diefstal is, en dat kan niet. Nu moet ik dus achter mijn geld aangaan, terwijl er gewoon rekeningen betaald moeten worden en loon, wat dus nu niet direct kan. Jullie zijn verantwoordelijk voor het juist functioneren van de automaten, feitelijk zijn jullie dus nu in gebreke en moet er een oplossing komen graag.

Met vriendelijke groet
H van der ven/wasserette kerkstraat 56
rekening nummer
NL53 ABNA 0403980356

De oplossing

direct een bijstorting onder voorbehoud van het bedrag van 690 euro, iets wat jullie echt wel kunnen doen.

2 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Hendrik,

    Ik heb je zojuist telefonisch over je klacht gesproken.

    Zoals afgesproken mag je voor het eind van de dag een correctie op je rekening verwachten.

    Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik dat uiteraard graag!

    Met vriendelijke groet,

    ABN AMRO Webcare
    Dhr. R.C.A. Keijsers
  2. Auteur
    Hendrik
    Datum
    Zeer snelle behandeling van klacht, geld is na melding van de klacht alhier direct bijgestort onder voorbehoud. Meneer die mij geholpen was uiterst vriendelijk en coulant. Zoals het hoort. Dit neemt zoveel frustraties weg als je gehoord en begrepen wordt. Vriendelijk bedankt H van der Ven

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hendrik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen