Opgelost door ABN AMRO: Storing tijdens het storten.

Op 11 december 2018 om 20:55 ging ik naar de pinautomaat om geld te storten,
520,- euro

terwijl de pinautomaat mijn geld aan het tellen was kreeg ik vreemde geluiden te horen en begon het beeldscherm te stotteren en werd rood met de melding dat er een storing was.

ik kreeg mijn pas terug en daarna kreeg ik een rode melding met voer geen pincode in.

ik kreeg geen storingbewijs wat wel het geval is als ik andere klachten lees.
Ik heb contact opgenomen met abnamro en kreeg te horen dat ik tot de volgende dag moet wachten.
wat makkelijker gezegd is dan gedaan. want het gaat niet om 2 tientjes.

Ik hoop dat er snel iets aan gedaan word en dat ik mijn geld op mijn rekening ontvang.

want een bank is om je geld veilig te stellen en niet om het kwijt te raken.

Graag zo snel mogelijk ervoor zorgen dat ik mijn geld op mijn rekening ontvang omdat ik het snel nodig heb om rekeningen te betalen.

ABN AMRO
    Beste heer of mevrouw,

Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt en dat je jouw geld z.s.m. op je rekening wilt hebben. Wanneer dit geld door een storing van de stortautomaat niet goed verwerkt is, zal er telefonisch een onderzoek moeten worden gestart. Aan de hand van het onderzoek heb je het geld dan weer snel op je rekening.

Is dit telefonisch al voor je uitgezet? Wanneer dit niet het geval is bel ik je hiervoor op. Ik hoor dan graag wanneer je op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur het beste telefonisch te bereiken bent.

Janwalter
    ABN AMRO Webcare
    Ik ben elke dag bereikbaar van 12.30 tot 17.00
    Donderdag 13 december ben ik van 09.00 tot 17.00 bereikbaar op 0621548691
    Ahmet Poyraz
    Het is opgelost t geld staat al op mijn rekening!

Ahmet Poyraz

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?