Klacht ABN AMRO: Stortautomaat werkt niet

Hans

Geld storten lukt niet omdat iedere ondernemer van abn ing en rabo bank bij 1 automaat moeten zijn die snel vol zit . Dus dan heb je pech . Kortom parkeergeld betaald gevaar voor eigen leven wegens corona in een winkel waar geen afstand word gehouden . Vrij gemaakt om te gaan dus geen werk. Ook niet veilig automaten staan midden in de winkel iedereen kan meekijken . Welke idi.... heeft dit verzonnen . En einde van het verhaal dat je mag betalen om je eigen geld op de bank te zetten .

Kortom ik ben zeker niet te spreken over de automaten .

Mvg hans

Terug naar het oude goed is goed hoeft niet te veranderen om het veranderen.

Beste Hans,

Het is logisch dat u als ondernemer graag op een gemakkelijke manier geld wilt storten bij de bank. Ik kan me voorstellen dat u baalt als blijkt dat de automaat vol zit en u het geld niet kwijt kunt en een alternatief moet zoeken.

Eerder sloten banken en Geldmaat op advies van de politie alle ruim 500 sealbagautomaten in Nederland. Banken namen dit ingrijpende besluit na een nieuwe vorm van plofkraak op een sealbagautomaat. Door deze nieuwe vorm kunnen er niet ontplofte explosieven achterblijven en ontstaan er risico’s op persoonlijke ongelukken bij gebruikers, medewerkers en passanten.

Banken en Geldmaat hebben sinds maandag 25 januari tijdelijk 40 sealbagautomaten van Geldmaat verspreid over het land heropend. Deze automaten worden uit veiligheidsoverwegingen gedurende de openingstijden permanent bewaakt en iedere dag worden geleegd. Ondertussen werken we samen met Geldmaat aan een meer permanente oplossing zodat meer sealbagautomaten weer veilig kunnen worden gebruikt.

Elvira

Hans
    Ik draai al even mee in deze wereld . En heb in de gaten wanneer er politiek correct word gereageerd. Er is geen bewaking mits je winkelpersoneel bedoeld dus hou iemand anders maar oor de gek! Het is ookniet de eerste keer dat ik hier tegenaan loop vandaar dat ik ook niet zo vriendelijk ben. Maar ik ben het in het algemeen een beetje zat dat er dingen word opgelegd waar ik geen grip op heb. Ook de info naar de klanten van de bank over deze automaten is niet bij ons terecht gekomen weer een te kortkoming . Mischien toch maar weer mensen aannemen ipv automatiseren. Je kan praten als brugman maar ik verander niet van mening! En heb ook geen begrip hiervoor want het is gewoon een geldzaak. Mvg hans
    Beste Hans,

Nogmaals dank voor je reactie. We begrijpen echt dat het frustrerend is als je nergens terecht kunt voor het storten van geld. Om welke specifieke automaat gaat het precies waar je het in het eerste bericht over hebt? En gaat het hier om een sealbag of normale geldstortautomaat?

Gabie
    Hans
    Het gaat om de automaten in tiel bij de bruna! Andere automaten zijn buiten bereik of in de openlucht!

Ik weet dat ik dit toch niet ga winnen maar wij Nederlanders zij super creatief dus verzin wel een andere oplossing wat ik met mijn cash geld ga doen oude sok ofzo.

Mvg hans
    Beste Hans,

Bedankt voor het doorgeven. Ik ga er direct een melding van maken en hoop dat deze automaat in de toekomst sneller wordt geleegd zodat u en andere klanten niet steeds voor niets komen.

Gabie
    ABN AMRO Webcare

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?