Klacht ABN AMRO: te lang wachten.

Klachtnummer
# 417308
Gebruiker
Ginowesterik
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn klacht is dat mijn pas gestolen is en er een onderzoek loopt op mijn rekening. het zou 2 weken duren inmiddels zijn we alweer 4 weken verder. ik kan niet bij mijn geld komen ect, maar de rekeningen blijven wel komen.

De oplossing

dat jullie de klacht bij Abn neerleggen. want ik krijg het niet voor elkaar.

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Gino,

    Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is als je rekening geblokkeerd is en dat je dit graag snel opgelost wil hebben.

    Een rekening wordt niet zomaar geblokkeerd, dit doen wij alleen als er een sterk vermoeden van bijvoorbeeld fraude is. Ik heb contact gehad met onze fraude afdeling. Zij hebben een achterstand waardoor fraude onderzoeken langer kunnen duren. Je geeft aan dat je rekening 4 weken geleden geblokkeerd is. Ik verwacht daarom dat jouw dossier volgende week wordt behandeld. Als er vanuit onze fraude afdeling meer duidelijkheid is dan laten zij dat zo snel mogelijk weten.

    Met vriendelijke groet,

    Rick
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen