Opgelost door ABN AMRO: Technische fout. Het bedrag is niet bijgeschreven, raadpleeg uw bank.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 515858
Gebruiker
Arno water
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 4-1-21, 16:52, op automaat nummer 810005, E 650,- gestort bij geldmaat in Eelde. Scherm geeft weer: Technische fout. Het bedrag is niet bijgeschreven, raadpleeg uw bank. ABN AMRO gebeld, kan 6 weken duren voordat bijgeschreven wordt. Tot op heden 31 januari niets bijgeschreven. Nu veel problemen met automatische afschrijvingen.

De oplossing

zsm MIJN geld bijschrijven.

3 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Arno water,

    Wat vervelend dat tijdens de storttransactie de automaat een foutmelding gaf. Vooral nu het gestorte bedrag niet is bijgeschreven en u hierdoor problemen heeft met automatische betalingen.

    In dit soort situaties worden de gegevens van de betreffende automaat opgevraagd. Zo kunnen we uw transactie controleren en het bedrag eventueel alsnog op de rekening storten.

    Als er inmiddels zo'n onderzoek voor u is ingediend, kunt u telefonisch (0900-0024) vragen of het geld "onder gewoon voorbehoud" gestort kan worden. Dit houdt in dat ondanks dat het onderzoek nog loopt het bedrag wel alvast op uw rekening bijschrijft.

    Met vriendelijke groet,

    Elvira
    ABN AMRO Webcare

  2. Auteur
    Arno water
    Datum
    Bedankt voor uw reactie. Ik heb de afgelopen 3 dagen (1 t/m 3 februari) verdeeld over de dag ongeveer 8 keer gebeld en weet het antwoord inmiddels uit mijn hoofd: "Op dit moment kunnen wij u helaas niet snel te woord staan, wij adviseren u het op een later tijdstip nogmaals te proberen."
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Arno water,

    Excuus dat het druk is. We proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen.
    Na deze melding krijg je de kans om te wachten. We zullen je zo snel mogelijk helpen dit kan even duren. Je zou je telefoon op speaker kunnen zetten en vervolgens wachten op een medewerker.
    We rekenen geen extra kosten voor dit nummer.
    We zijn bereikbaar via: 0900 0024 of 010 241 17 20.

    Als er een onderzoek is ingesteld krijg je binnen 2 weken schriftelijk een reactie van ons.

    Met vriendelijke groet,

    Bas
    ABN AMRO Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arno water
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bedrag is bijgestort op de rekenening, ik heb weer de beschikking over het gestorte geldbedrag. Inderdaad zoals aangegeven is binnen 6 weken. Zou fijn zijn als die periode ingekort kan worden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen