Klacht ABN AMRO: telefonisch onbereikbaar

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 306083
Gebruiker
wielw
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik zit nu al vanaf half 3 vanmiddag te bellen met de Amro-bank maar het enige wat ik te horen krijg is " u wordt zo spoedig mogelijk geholpen" . en dat reeds aan aantal uren !!!!!
Amro bank dit is niet klantvriendelijk
met vriendelijke groet Wiel

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Ik snap dat je niet te lang in een wachtrij wil hangen als je telefonisch contact opneemt. Soms is het wat drukker dan verwacht, helaas kunnen we dan niet iedereen even snel helpen.

    Ben je inmiddels wel geholpen met je vraag? Als ik nog iets kan doen via dit forum hoor ik het graag. Mocht het in de toekomst weer voorkomen dat er een telefonische wachtrij is, kun je ons ook een bericht sturen via bijv. Facebook, Twitter of WhatsApp. Je krijgt dan reactie zodra we je bericht hebben gelezen.
    Vriendelijke groeten,

    Evert-Jan
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    wielw
    Datum
    Ik ben vanmorgen na ruim 20 minuten aan de telefoon gehangen te hebben in gesprek geweest met een van de medewerkers. De bereikbaarheid van de dienst is echt uitermate slecht.
    Wat mij nu opvalt is dat er geen enquête wordt gevraagd. Maar de uitkomst hiervan zal wel onderhand bekend zijn.
    Met vriendelijke groet
    Wiel Weimer

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wielw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na 3 dagen bellen iemand aan de telefoon gekregen. Wacht, zoals afgesproken, op een brief van de Amro bank. Toch weer moeten bellen. Brief niet gekregen. Na wederom lang aan de telefoon gehangen te hebben heb ik de dag erna een mail ontvangen
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen