Klacht ABN AMRO: Telefonische afspraak niet na gekomen

Klachtnummer
# 377953
Gebruiker
Mark
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had voor afgelopen vrijdag een gesprek staan met een hypotheek adviseur. Tevens hier keurig een bevestiging van gehad dat ik vrijdagmiddag tussen 17:00 en 18:00 zou worden gebeld. Helaas niet gebeld, niets vernomen, gaat nog steeds te goed bij de banken heb ik het idee

De oplossing

Het zou goed zijn als het stukje menselijk contact weer terug komt bij de banken en niet alles vanuit centrale plaatsen geregeld moet worden.

Zou netjes zijn als ABN Amro haar afspraken na komt

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Mark,

    Als er een afspraak staat dan moeten wij deze nakomen. Mijn excuses dat dit niet is gebeurd.

    Ik heb onze Hypotheekafdeling gesproken. Daar is het fout gegaan met het toewijzen van een adviseur om contact met je op te nemen. Zij gaan ervoor zorgen dat er alsnog zo snel mogelijk een adviseur contact opneemt.

    Mocht er nog iets zijn, laat het weten.

    Met vriendelijke groet,

    Rick
    ABN AMRO Webcare