Klacht ABN AMRO: Tikkie-medewerker weigert elke medewerking

JohanS

Ik had mijn 90€ niet binnengekregen. Ik heb toen met tikkie geappt, jullie gratis service. Maar werd belachelijk gedaan tegen mij. En dan vindt die persoon het gek dat ik kwaad wordt. En blokkeert direct mijn account en er komt geen zinnig woord meer uit. Ik accepteer dit niet. Dit is ronduit belachelijk. Daarnaast wordt er niet meer gepraat tegen mij nadat hij heeft gezegd succes met je services. Nou dit is helemaal geen service lijkt mij.

Ik wil mijn 90€ en mijn account gedeblokkeerd graag als het kan.

ABN AMRO
    Beste JohanS,

Het is logisch dat je baalt als een Tikkie betaling langer onderweg is dan gebruikelijk. Echter kan bij iedere vorm van digitale betaling iets mis gaan.

Bij Tikkie wordt gebruik gemaakt van het IDEAL-systeem. Deze transacties worden verwerkt bij Equens, de betalingsverwerker voor Europese banken, Bij sommige betalingen kan de transactie niet goed verwerkt worden. In dat geval probeert het betaalsysteem van iDEAL de transactie in 5 werkdagen alsnog uit te voeren. Dit gebeurt automatisch en is geen menselijke handeling. Pas na 5 werkdagen kan er op zo'n betaling handmatig invloed worden uitgeoefend. Het is dus echt 5 werkdagen afwachten.

Op basis van de toon die in het Whatsapp gesprek is aangenomen en uitspraken die zijn gedaan, heeft de medewerker het recht om over te gaan tot blokkade. Uiteraard zal de verwerking van de betaling van EUR 90,- gewoon doorgaan.

Elvira
    ABN AMRO Webcare

JohanS
De medewerker was zeer onbeschoft tegenover mij en provoceerde de hele tijd. Is het dan gek dat ik kwaad wordt. Dit is zeer klantonvriendelijk en belachelijk dat er alsnog de kant van de medewerker wordt gekozen. De klant is dus totaal niets waard voor jullie. Ik eis deblokkering van het account en een excuus van de medewerker en/of jullie bedrijf. Dit kan niet waar zijn dat een medewerker van jullie zo met een klant mag omgaan van jullie.

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?