Opgelost door ABN AMRO: Traag, niet ter zake kundig, omslachtig.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 274723
Gebruiker
A.M.F. Rutten
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Betreft Abnamro hypotheken. Vorig jaar op een kantoor geweest, met alle gevraagde papieren, voor wijziging hypotheek, tijdens de afspraak kon de hypotheek worden veranderd, na twee weken een brief dat het niet kan. Nu na bijna afloop van de hypotheek mogelijkheden brkijkend, wederom contact met de bank de diensten en medewerkers zijn zo traag, geven geen antwoord op mijn duidelijke wensen, blijven in de procedures denken en handelen. Procedures zijn belangrijker dan de klant. Alles gaat stroperig langzaam, alles op de manier van 19 toen, niet de manier van 2017.een formulier moet je opsturen naar een kantoor in Arnhem, telefoneren kan met Tiburg, alles traag en omslachtig. Ik wens mijn vijand voortaan en hypotheek verandering bij de ABN toe.

De oplossing

Duidelijke antwoorden, snelheid tijdens telefoongesprekken. 1 account manager. Ik wens klant centraal stellen.

2 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer Rutten,

    Bedankt voor het prettige gesprek dat wij net hebben gehad. Het is duidelijk dat wij steken hebben laten vallen. Mijn excuses voor het ongemak. Wij gaan intern aan de slag met uw feedback.

    Er staat inmiddels een afspraak met een adviseur. Ik hoor na afloop graag hoe dit gesprek is gegaan. Mocht u nog vragen hebben, laat het weten.

    Met vriendelijk groet,

    Dhr. R. Witjes
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    A.M.F. Rutten
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.M.F. Rutten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wederom een adviseur gesproken, ABN assurantiën kan niet op expiratie datum 1-12-2017. De levenhypotheek aflossen, ivm rente berekening, alles is notarieel vastgelegd en 20 jaar bekend. Voor mij strafrente voor een misser van ABN assurantiën. Leve de ABN soap serie.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen