Opgelost door ABN AMRO: Traag, niet ter zake kundig, omslachtig.

angry Opgelost
A.M.F. Rutten

Betreft Abnamro hypotheken. Vorig jaar op een kantoor geweest, met alle gevraagde papieren, voor wijziging hypotheek, tijdens de afspraak kon de hypotheek worden veranderd, na twee weken een brief dat het niet kan. Nu na bijna afloop van de hypotheek mogelijkheden brkijkend, wederom contact met de bank de diensten en medewerkers zijn zo traag, geven geen antwoord op mijn duidelijke wensen, blijven in de procedures denken en handelen. Procedures zijn belangrijker dan de klant. Alles gaat stroperig langzaam, alles op de manier van 19 toen, niet de manier van 2017.een formulier moet je opsturen naar een kantoor in Arnhem, telefoneren kan met Tiburg, alles traag en omslachtig. Ik wens mijn vijand voortaan en hypotheek verandering bij de ABN toe.

Duidelijke antwoorden, snelheid tijdens telefoongesprekken. 1 account manager. Ik wens klant centraal stellen.

ABN AMRO
    Beste heer Rutten,

Bedankt voor het prettige gesprek dat wij net hebben gehad. Het is duidelijk dat wij steken hebben laten vallen. Mijn excuses voor het ongemak. Wij gaan intern aan de slag met uw feedback.

Er staat inmiddels een afspraak met een adviseur. Ik hoor na afloop graag hoe dit gesprek is gegaan. Mocht u nog vragen hebben, laat het weten.

Met vriendelijk groet,

Dhr. R. Witjes
    ABN AMRO Webcare

A.M.F. Rutten
Wederom een adviseur gesproken, ABN assurantiën kan niet op expiratie datum 1-12-2017. De levenhypotheek aflossen, ivm rente berekening, alles is notarieel vastgelegd en 20 jaar bekend. Voor mij strafrente voor een misser van ABN assurantiën. Leve de ABN soap serie.

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?