Klacht ABN AMRO: Trage behandeling

Klachtnummer
# 382951
Gebruiker
M. de Jong
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Weest aub eerlijk over de stand van zaken. Ik ontvang gisteren een mail dat mijn klacht in behandeling is genomen en dat mijn dossier vandaag (lees gisteren) aan een behandelaar wordt toegewezen. Na telefonisch contact vandaag krijg ik te horen dat er pas maandag iemand mee bezig gaat.
Na herhaaldelijk aangeven dat er heel veel spoed is met de klacht, vind ik het redelijk laat.

De oplossing

Ik wil zsm duidelijkheid

2 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Hallo M. de Jong,

    Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht. Ik ben erin gedoken. Na je contact van gisteren en het plaatsen van de klacht, is er al wel actie ondernomen door onze klachtenafdeling. De details hiervan kan ik niet inzien, deze kun je echt het beste met de klachtbehandelaar bespreken.

    Hopelijk is je klacht snel opgelost, met een voor jou positief resultaat.

    Met vriendelijke groet,

    Janwalter
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    M. de Jong
    Datum
    De klacht is inmiddels in behandeling.
    Bedankt voor uw reactie.

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen