Opgelost door ABN AMRO: TRAGE UITBETALING.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 122742
Gebruiker
BEERTJE51
Datum
2 reacties

Details

De klacht

HOE IS HET MOGELIJK DAT DEZE BANK TWEE MAANDEN NODIG HEEFT VOOR HET UITBETALEN VAN EEN TOTAAL LOS VERKLAARDE AUTO . DOOR BRANDSTICHTING . DE EXPERT EN HET SCHADE BEDRIJF HEBBEN DIT O.A. FOTO`S
DOORGEGEVEN. WAS HET MAAR EEN VAN DE DIRECTEUREN ,WIJ ZIJN MAAR DE GEWONE BURGER!

De oplossing

ZO SNEL MOGELIJK MIJN EURO`S WAAR IK RECHT OP HEB.
ER ZIJN OOK MENSEN DIE GEEN TONNEN PREMIE KRIJGEN EN TOCH MOETEN WERKEN.

2 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte heer,

    Wat vervelend dat uw auto total loss is verklaard vanwege brandstichting. Ik kan me indenken dat u hier van schrikt en u graag zo snel mogelijk de schade afgehandeld wilt hebben.

    Ik wil graag voor u nakijken wat de status van uw schademelding is. Daarom heb ik vanmiddag ook telefonisch contact met u opgenomen. Omdat ik u niet heb kunnen spreken, hoor ik graag wanneer u bereikbaar bent.

    Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
  2. Auteur
    BEERTJE51
    Datum
    Het heeft veel moeite gekost maar op een keer was het afgehandeld.
    ONDANKS ALLES EEN SLECHTE BEURT VOOR DEZE AFDELING.
    ALS ZE WILLEN WETEN HOE JE MET KLANTEN OMGAAT, MOETEN ZE EENS INFORMEREN BIJ KANTOOR LANDGRAAF [RAADHUISPLEIN] .DAAR IS DE SERVICE 100%.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BEERTJE51
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen