Klacht ABN AMRO: Vanwege forse teruggang in inkomen in 2019 wil ik nu de hypotheekrente aftrek naar voren halen.

T.C. van Beusekom

Ik wil graag mijn hypotheekrente 6 maanden vooruitbetalen maar dit kan niet bij Abnamro.

Dat ik een half jaar hypotheekrente vooruit kan betalend, dus voor de eerste helft van 2019.

ABN AMRO
    Beste heer, mevrouw van Beusekom,

Gezien de titel van het bericht kan ik me indenken dat je graag een mogelijkheid wilt hebben om de hypotheeklasten 6 maanden vooruit te betalen. Op dit moment bieden wij die optie niet.

Uiteraard kijken we graag of er andere alternatieven zijn. Dit hangt namelijk af van je persoonlijke situatie, hypotheekvorm en de voorwaarden die hieraan gekoppeld zijn.

Het is wel harstikke goed dat je hier alvast voor aan de bel trekt. Juist op die manier kunnen we vroegtijdig kijken naar de mogelijkheden om eventueel problemen met het betalen te kunnen voorkomen.

Als je wilt kan je vrijblijvend met een hypotheekadviseur gesprek. Op onze site https://www.abnamro.nl/nl/prive/hypotheken/f_afspraak_advies.html kan je hiervoor je contactgegevens achterlaten.

Elvira
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?