Klacht ABN AMRO: vergoeding schade na lekkage verloopt niet naar wens

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 403035
Gebruiker
Hans
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik ben al jaren verzekerd bij abn-amro. Nu is er na een lekkage in de leidingen in ons huis bij ons en bij de buren schade ontstaan.
Ik heb formulieren online ingevuld. Maar daar bleef het bij. Verder geen acties van abn-amro. Ik vind dat de schade vergoed dient te worden.

De oplossing

Genoemde schade vergoeden. Of zelf een expert sturen om omvang schade zelf vast te stellen.

5 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Hallo Hans,

    Geen reactie op je schademelding is frusterend! Ik ben hier daarom gelijk achteraan gegaan. Op 4 november hebben we de melding ontvangen, er is hier dezelfde dag per mail op gereageerd. Op 18 november (gisteren) hebben we je opnieuw een mail gestuurd. Wil je voor de zekerheid je mailbox checken?

    In de email staat aangegeven wat er moet gebeuren.

    Met vriendelijke groet,

    Chenda
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Hallo Hans,

    Geen reactie op je schademelding is frusterend! Ik ben hier daarom gelijk achteraan gegaan. Op 4 november hebben we de melding ontvangen, er is hier dezelfde dag per mail op gereageerd. Op 18 november (gisteren) hebben we je opnieuw een mail gestuurd. Wil je voor de zekerheid je mailbox checken?

    In de email staat aangegeven wat er moet gebeuren.

    Met vriendelijke groet,

    Chenda
    ABN AMRO Webcare
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Hallo Hans,

    Geen reactie op je schademelding is frusterend! Ik ben hier daarom gelijk achteraan gegaan. Op 4 november hebben we de melding ontvangen, er is hier dezelfde dag per mail op gereageerd. Op 18 november (gisteren) hebben we je opnieuw een mail gestuurd. Wil je voor de zekerheid je mailbox checken?

    In de email staat aangegeven wat er moet gebeuren.

    Met vriendelijke groet,

    Chenda
    ABN AMRO Webcare
  4. Auteur
    Hans
    Datum
    Hallo,

    Op 28 oktober heb ik van abnamro een bevestiging van aanmelding ontvangen.
    Daarna geen ''normale'' mails meer ontvangen. Heb even gezocht of het misschien bij spam zit. Ook daar niets kunnen vinden. Heb 1 reclame- mail ontvangen: 'Beleggen bij abn' etc. Graag wil dan weten naar welk mailadres het is opgestuurd.

    Groetjes,
  5. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Hallo Hans,

    Ik heb je zojuist proberen te bellen op het nummer welke je aan ons hebt doorgegeven.
    Helaas is dit nummer niet in gebruik. Zou je een actief nummer willen doorgeven aan ons?

    Aangezien het een openbaar forum is kan ik niet delen naar welk adres wij deze mails verstuurt hebben.
    De informatie die wij nodig hebben is de volledige naam en adres van de persoon die (ook) schade heeft geleden. Deze informatie mag gestuurd worden naar: pb@abnamroverzekeringen.nl

    Mochten hier nog vragen over zijn dan hoor ik deze graag.

    Met vriendelijke groet,

    Bas
    ABN AMRO Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hans
Datum
Uiteindelijke oplossing
via mail heb ik de gevraagde informatie gestuurd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?