Klacht ABN AMRO: Verkeerde uitkering PIN automaat

R. Postma

Met mijn ABNAMRO pas heb ik op 16 juni een bedrag van 70 euro gepind, maar tot mijn verbazing kwam er maar 40,- uit.

Ik dacht eerst nog dat dit aan mijzelf lag, ik misschien te snel had gedrukt en zo het verkeerde bedrag had gekozen, maar toen ik het afschrift zag was de 70,- gewoon afgeschreven. Tevens merkte ik vandaag op dat 40 euro ook geen standaard keuze bedrag is.

Dit alles gebeurde bij de ING pinautomaat van de Albert Heijn op het Cornelis Troostplein in Amsterdam.

Ik hoop dat dit te traceren valt en zodoende ook te compenseren.

Beste heer,

Bedankt voor uw bericht over uw geldopname.

Ik kan me voorstellen dat u verbaasd bent, dat u € 70,- heeft gepind en u maar € 40,- heeft gekregen. Ik snap ook dat u hierdoor ook aan het twijfelen werd gebracht.

Het komt vaker voor dat het ingevoerde bedrag niet of niet volledig uit de automaat wordt gegeven. Natuurlijk is dit voor u extra vervelend, omdat het bedrag wel van uw rekening is afgeschreven.

Gelukkig kunnen we dit voor u uitzoeken. Als inderdaad blijkt dat de automaat een te laag bedrag heeft gegeven, krijgt u het verschil terug. Om dit onderzoek in gang te zetten, wil ik u bellen. Kunt u daarom aangeven op welke dagen en tijdstippen u het beste bereikbaar bent?

Mw. E. Van der Molen
    R. Postma
    Bedankt voor de snelle reactie. Ik ben dagelijks gewoon te bereiken op mijn mobiel. [tel verwijderd] Groet, Rogier
    Beste Rogier,

Fijn dat we elkaar net gesproken hebben.

Ik heb inmiddels het verzoek ingediend om de transactie te onderzoeken. Hier krijg je zo snel mogelijk per post een reactie op.

Vanuit Webcare houd ik de status van het onderzoek in de gaten. Als er nieuws is, laat ik dit direct weten.

Mw. E. Van der Molen
    Beste Rogier,

Ik heb u vandaag geprobeerd te bellen, maar krijg u niet te pakken. Kunt u aangeven wanneer u het beste telefonisch te bereiken bent.

J. van Vloten
    R. Postma
    Vanaf vandaag, ik was alleen gisteren niet bereikbaar. Dat zal de komende dagen niet zo zijn.

Met vriendelijk groet,

Rogier
    Beste Rogier,

Zojuist hebben we telefonisch contact gehad. U heeft in dit gesprek aangegeven tevreden te zijn met de afhandeling van uw klacht.

Ik stuur u daarom hierbij een afhandelingsvoorstel voor de klacht op dit forum.

Mocht u nog aanvullende vragen of opmerkingen mbt de afhandeling van uw klacht hebben dan ontvang ik deze graag van u.

R.G. Witjes

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?