Klacht ABN AMRO: Verkeerde uitkering PIN automaat

Klachtnummer
# 114826
Gebruiker
R. Postma
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Met mijn ABNAMRO pas heb ik op 16 juni een bedrag van 70 euro gepind, maar tot mijn verbazing kwam er maar 40,- uit.

Ik dacht eerst nog dat dit aan mijzelf lag, ik misschien te snel had gedrukt en zo het verkeerde bedrag had gekozen, maar toen ik het afschrift zag was de 70,- gewoon afgeschreven. Tevens merkte ik vandaag op dat 40 euro ook geen standaard keuze bedrag is.

Dit alles gebeurde bij de ING pinautomaat van de Albert Heijn op het Cornelis Troostplein in Amsterdam.

De oplossing

Ik hoop dat dit te traceren valt en zodoende ook te compenseren.

6 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer,

    Bedankt voor uw bericht over uw geldopname.

    Ik kan me voorstellen dat u verbaasd bent, dat u € 70,- heeft gepind en u maar € 40,- heeft gekregen. Ik snap ook dat u hierdoor ook aan het twijfelen werd gebracht.

    Het komt vaker voor dat het ingevoerde bedrag niet of niet volledig uit de automaat wordt gegeven. Natuurlijk is dit voor u extra vervelend, omdat het bedrag wel van uw rekening is afgeschreven.

    Gelukkig kunnen we dit voor u uitzoeken. Als inderdaad blijkt dat de automaat een te laag bedrag heeft gegeven, krijgt u het verschil terug. Om dit onderzoek in gang te zetten, wil ik u bellen. Kunt u daarom aangeven op welke dagen en tijdstippen u het beste bereikbaar bent?

    Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
  2. Auteur
    R. Postma
    Datum
    Bedankt voor de snelle reactie. Ik ben dagelijks gewoon te bereiken op mijn mobiel. [tel verwijderd] Groet, Rogier
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Rogier,

    Fijn dat we elkaar net gesproken hebben.

    Ik heb inmiddels het verzoek ingediend om de transactie te onderzoeken. Hier krijg je zo snel mogelijk per post een reactie op.

    Vanuit Webcare houd ik de status van het onderzoek in de gaten. Als er nieuws is, laat ik dit direct weten.

    Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
  4. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Rogier,

    Ik heb u vandaag geprobeerd te bellen, maar krijg u niet te pakken. Kunt u aangeven wanneer u het beste telefonisch te bereiken bent.

    Met vriendelijke groet,

    ABN AMRO Webcare
    J. van Vloten
  5. Auteur
    R. Postma
    Datum
    Vanaf vandaag, ik was alleen gisteren niet bereikbaar. Dat zal de komende dagen niet zo zijn.

    Met vriendelijk groet,

    Rogier
  6. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Rogier,

    Zojuist hebben we telefonisch contact gehad. U heeft in dit gesprek aangegeven tevreden te zijn met de afhandeling van uw klacht.

    Ik stuur u daarom hierbij een afhandelingsvoorstel voor de klacht op dit forum.

    Mocht u nog aanvullende vragen of opmerkingen mbt de afhandeling van uw klacht hebben dan ontvang ik deze graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    ABN AMRO Webcare
    R.G. Witjes

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen