Klacht ABN AMRO: Vervelende bank.

Didi77

Ik wil graag online me bank saldo kunnen zien of via en app je op me mobiel. Maar omdat ik in bewindvoering zit is dat niet mogelijk en word je behandeld als een of anderen crimineel. Ik ben vrijwillig de bewindvoering in gegaan niet gedwongen door schuldeisers of wat dan ook.
Het dicht bij zijnde kantoor zit 6 km verder dus ook de pin automaat van ABN . Ik heb geprobeerd bij een anderen bank te pinnen en dat kan niet alleen bij ABN. Ik ben naar het ABN kantoor geweest gevraagt of ze me leef geld naar mijn ING willen boeken zo dat ik wel me saldo kan zien en niet steeds 6 km moet lopen of fietsen. Doen ze niet want daar heb ik toe stemming van me bewind voerder nodig. Echt te absurt voor woorde. Het eenige wat ik wil is af wn toe me saldo tjeken zo dat ik niet voor schud ga in de winkel of er wel genoeg geld op staat. En om te zien of me leef geld is gestoord meer niet.

Online of mobiel bankieren om saldo te zien meer niet

ABN AMRO
    Beste heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht over de mogelijkheden om uw saldo te bekijken. Ik snap dat u graag via de Mobiel Bankieren App uw saldo wilt kunnen zien, omdat er geen pinautomaat van ABN AMRO in de buurt is. Ik geef u daarom graag uitleg over de mogelijkheden.Als u vrijwillig de bewindvoering heeft aangevraagd, dan zijn er mogelijkheden om online uw saldo in te kunnen zien. De bewindvoering is dan namelijk niet verplicht opgelegd. Is dit in uw situatie het geval, dan kan uw bewindvoerder dit regelen door contact op te nemen met onze Bewindvoerdersdesk. Is de bewindvoering verplicht opgelegd en door de rechter uitgesproken, dan is het inderdaad niet mogelijk om uw saldo online in te zien. Het saldo kunt u dan alleen opvragen bij een pinautomaat van ABN AMRO. Wilt u dan uw leefgeld op een rekening bij een andere bank ontvangen, dan kunt u dit ook overleggen met de bewindvoerder. Als de bewindvoerder het goed vindt, kan hij/zij dit ook voor u regelen.Natuurlijk wil ik dit ook telefonisch met u bespreken. Ik hoor dan graag ik u hierover kan bellen.Met vriendelijke groet,
    Mw. E. Van der Molen
    Didi77
    Volgens mijn bewindvoerder is het onmogelijk om online te bankieren op internet ook als je vrijwillig in stapt. Hij zegt dat jullie daar niet aan mee werken en dat dat het belijd van de ABN is en hun er niks aan kunnen doen. Ik weet nu niet wie er van de 2 liegt. Ik heb inmiddels me bankpas in geleverd bij het bank filiaal die overgens nog nooit gebruikt is en ga er ook geen gebruik van maken. Ben nu bezig met een advocaat om het bewind te ontbinden. Mijn vertrouwen in de bewindvoering en
    Didi77
    En ABN is weg . Jullie wijzen met de vingers naar elkaar en heb daar geen zin in. Ik zal ook nooit een rekening bij jullie openen en anderen mensen het ook niet te doen. Net zo dat ik niemand zou adviseren om in bewind te gaan en al helemaal niet waar ik nu zit.
    ABN AMRO
    Beste heer, mevrouw,Ik snap dat u er niet wijzer van wordt en het niet opschiet wanneer er steeds naar een ander wordt gewezen. Ik wil daarom ook graag telefonisch met u in contact komen om dit te bespreken en alles boven tafel te krijgen.
    Ik hoor daarom graag van u wanneer u van maandag t/m vrijdag overdags het beste te bereiken bent. Met vriendelijke groet,ABN AMRO Webcare
    Didi77
    U kunt mij gewoon bellen tijd maakt niet uit
    ABN AMRO
    Beste heer, mevrouw,Goed dat ik u gesproken heb. Ik hoor graag van u wat er uit het contact met uw bewindvoerder komt. Voor nu alvast een fijne avond.Met vriendelijke groet,ABN AMRO Webcare
    Didi77
    De bewindvoerder blijft vol houden dat jullie liegen en het niet mogelijk is.
    ABN AMRO
    Beste heer, mevrouw,Wat lastig dat uw bewindvoerder nog steeds aangeeft dat het voor u niet mogelijk is. Heeft uw bewindvoerder ook uitgelegd waarom het niet mogelijk is?
    Het kan namelijk zijn dat het bewind zoals het aan ons is doorgegeven, geen vrijwillig bewind is geweest maar verplicht door de rechtbank.Ik snap dat het erg moeilijk is, omdat u dit zelf niet kunt regelen. Om na te kijken of het bewind vrijwillig of verplicht is door de rechtbank, moet u uw bewindvoerder contact laten opnemen met onze bewindvoerdersdesk. De bewindvoerder zou ook een klacht kunnen indienen door contact met ons op te nemen via 0900-0024.Met vriendelijke groet,
    Mw. E. Van der Molen
    Didi77
    Ik heb alles uit gelegt. Maar hij blijft vol houden dat de mensen van de ABN aan de tel of op kantoor geen verstand van zaken hebben en dat het niey waar is wat jullie zeggen. Ik heb hun brans organisatie al op de hoogte gesteld. En die zijn hier ook niet over te spreken. Wat kan ik nog doen kunnen jullie contact op nemen met mijn bewindvoerder ?
    Beste mevrouw,
    Goed dat we elkaar zojuist nogmaals hebben gesproken. Ondanks dat ik de situatie niet voor u kan veranderen, ben ik wel blij dat alles nu duidelijk is. Als u nog vragen heeft, dan horen wij het graag. Voor nu alvast een fijn weekend gewenst.
    E. van der Struijk
    Didi77
    Ik ben niet blij en er is geen oplossing geboden. Ik ga alles opzeggen en zal nooit meer een rekening of wat dan ook bij de ABN. Afsluiten en ik zou het iederen heel sterk afraden om er ooit aan te begingen. De trieste bank van Nederland.
    ABN AMRO
    Beste heer, mevrouw,Ik vind het spijtig dat we niet de gewenste oplossing hebben kunnen bieden. Ik kan deze situatie helaas niet voor je veranderen. Ik snap dat je liever een ander antwoord had gekregen. Mochten er nog bepaalde punten onduidelijk zijn, hoor ik dit graag.Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare
    J. van Vloten

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?