Klacht ABN AMRO: Voor niks na kantoor, fout advies internet of elders? geen idee meer..

bodypaintleeuw

We hebben via internet een gesprek gehad met een medewerker van Abn Amro.
Uit dat gesprek was naar voren gekomen dat een spaar rekening open zonder een betaal rekening van ABN amro mogelijk was.
Dit kon niet online en moest op kantoor.
Wij naar kantoor te Nijmegen.
Kregen we van dhr. Frank te horen dat het helemaal niet klopte wat men tegen ons vertelde in het gesprek via internet.

Contact perosnen via internet betreft 1 vraag:

- Bo
- Janwalter
- Erwin
- Martijn

Waarom geen betaal rekening, dit hadden we uit gelegd tijdens het gesprek met een van deze personen.
Maar doen we hier nogmaals;

Wij hebben elders al 2 betaal rekeningen en spaar producten, maar wilde geen 3e betaal rekening maar wel een nieuw spaar product bij een andere bank.
Aangezien dit openbaar is, deel ik vedere info in kade van privacy niet.

Gezien ABN Amro een spaar pas bij een spaarproduct aanbood leekt het ons wel een goed idee om dit na alles wat wij eerder hebben mee gemaakt eens opnieuw te gaan proberen.

Helaas hebben wij in het verleden geen goede ervaring..
We gingen er ook vanuit dat deze fouten inmiddels hersteld waren en dat de bank betreft communicatie en duidelijkheid wel vooruit was gegaan.

Nou ja, niet dus...

Via Sociale media leid een van uw collega's volgens mij, Martijn. weten contact op te gaan nemen met dhr. Frank kantoor Nijmegen.

We wachten zijn reactie wel af.

Omdat we door meerdere collega's zijn geholpen en het niet bij een collega is gebleven is er wellicht ergens mis communicatie ontstaan.
Niet echt prettig.

Ons is het nog niet duidelijk of het mogelijk is en zo niet waarom het dan niet mogelijk is en bij andere banken wel...

Vage indruk en vreemd allemaal.

Tja, ons vertrouwen is geheel weg.
We proberen het opnieuw om te kijken of na onze oude klachten we weer iets met ABN Amro wilde doen.. maar goed .. ik weet het niet hoor...

Dhr. Frank heeft 1 jaar gratis een betaal rekening willen aanbieden met een gratis spaar rekening.
Dat is best aardig, maar heb dhr Frank duidelijk verteld dat er dan kosten ontstaan na die jaar, terwijl je bij andere spaar aanbieders niet met deze kosten heb te doen.
Daarnaast past zijn aanbod totaal niet in het product en wensen die wij hadden en ons doel van ons bezoek aan het kantoor in Nijmegen.

Gezien ABN Amro in het verleden maar ook na vandaag wel weer fouten heeft gemaakt weet ik echt niet hoe men ons vertrouwen weer terug denkt te krijgen...

Of wij hebben veel pech gehad, of het gaat gewoon veel fout en het valt ons duidelijk op..

We staan open voor een gesprek of oplossing.
Maar zijn er op dit moment wel een beetje klaar mee.

ABN AMRO
    Goedemiddag,

Ik heb vanmiddag gereageerd op jouw vorige klacht.
    Om het overzicht te bewaren zal ik deze klacht sluiten.

Graag heb ik het verdere contact met je op de manier die ik aangegeven heb in mijn vorige reactie.
    Dit om het duidelijk en overzichtelijk te houden voor ons beide.
    Ik ga ervan uit dat ik je voldoende geïnformeerd heb, ik zie graag jouw reactie via de mail tegemoet!

Bas
    ABN AMRO Webcare

bodypaintleeuw
U als bank heeft ons vertrouwen meerdere keren beschadigd. wij hebben geen vertrouwen meer in de dienstverlening van uw bank. en vinden de communicatie rondom teleurstellend. ons omkopen met cadeaus wind het vertrouwen niet terug. u heeft uw zaken nog steeds niet op orde en lijkt er ook zeer weinig mee te doen. Wij zijn er samen uit dat wij aankomende periode geen zaken meer willen doen met u als bank. Erg jammer. Gelukkig zijn er genoeg andere banken die wel hun zaken op orde hebben. Fijn weekend.

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?