Klacht ABN AMRO: Vorig 4weken ik heb creadit card aan gevraagd en tot nu niks gekregen

Klachtnummer
# 380834
Gebruiker
Muhanad
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Credit card

Gewenste oplossing

Waaner krijg ik credit card

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Muhanad,

    Wat vervelend dat je na 4 weken nog geen Creditcard in huis hebt. Ik snap dat je de Creditcard graag snel wilt hebben.

    Vanwege de grote hoeveelheid aanvragen, is er vertraging ontstaan. Hierdoor duurt het inderdaad lang voordat je de Creditcard opgestuurd krijgt. Bel hierover met ICS via 020-6600123. Zij vertellen je wat de status is. Ook vertellen zij of er nog documenten nodig zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Elvira
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen