Klacht ABN AMRO: waar is het geld van mijn wia uitkering dat uwv vandaag op 23 augustus heeft gestort

EF

wia uitkering is vandaag gestort. abn ambro wil niet mijn rekening tijdelijk openen zodat ik het bedrag kan pinnen. En mijn huur kan betalen en dergelijke.

Abn ambro fraude afdeling behandeld me als een crimineel. en stelt dat mijn rekening is opgeheven en geld van het uwv is afgewezen en terug is gestort naar het uwv.
vanmiddag het uwv gesproken. en die zeggen nog geen geld teruggestort te hebben gehad van het abn ambro.

Dus nu mijn vraag waar is het geld van mijn wia uitkering.

Want ik moet mijn huur en boodschappen betalen. Dit gedoe met abn kost mij dalijk mijn huis.
Dat rekenins is opgeheven oke. Uwv heeft laatste maal abn ambro rekening gebruikt voor de maand augustus . rekening wijziging was volgens hun net te laat voor deze maand. volgende maand komt mijn uitkering gewoon binnen op het nieuwe bank rekeningnummer andere bank.

geld wia uitkering zsm terugstorten naar het uwv , dan wel niet rekening te openen zodat ik mijn uitkering kan pinnen en mijn huur voor augustus kan betalen . anders volgt er een ontruiming. dit is door de rechter bepaald.

ABN AMRO
    Beste heer Franken,

Bedankt voor uw bericht op dit forum. Ik vind het erg vervelend dat de rekening is opgeheven en dat deze ook niet meer actief gemaakt kan worden.

Zoals ik in het systeem kan zien heeft u eerder een klacht hierover gemeld onder het nummer #613964. Deze klacht is nog in behandeling en daarover zijn wij nog in gesprek met u.

Ik wil u daarom vragen om deze klacht te sluiten zodat ik de klacht die u eerder heeft gemeld kan afhandelen met u.

Jeremy
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?