Klacht ABN AMRO: weigeren ban basis pas naar een gewoon bankrekening

concetta fiorello

Ik heb bij de abnamro een basispas gekregen terwijl ik graag een gewoonne rekeing wil hebben met een limiet. ik wil graag een gewoonepas hebben dan kan ik in het roodstaan en dan worden de rekeningen gewoon betaalt nu wordt het elkekeer terug geboekt om dat er niet genoeg opstaat en je uitkering later komt

dat het om gezet naar een gewone rekening wordt om gezet en een op komt

ABN AMRO
    Geachte mevrouw Fiorello,Uw bericht over de Privérekening Basis heb ik gelezen. Naar aanleiding hiervan heb ik geprobeerd om 11 juli 2012 telefonisch contact met u op te nemen. Dit is helaas niet gelukt. Graag vernemen wij van u wanneer wij u telefonisch het beste kunnen bereiken, zodat wij uw klacht kunnen bespreken.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    U kunt mij bereiken van af 1600 en de volgen de dagen s'morgens en s'midags
    vriendelijke groeten, c.fiorello
    ABN AMRO
    Geachte mevrouw Fiorello,Vandaag 12 juli heb ik telefonisch contact met u opgenomen vanwege uw klacht.
    Tijdens dit gesprek heb ik aangegeven hoe een en ander in zijn werk gaat.Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, dan kunt u 24 uur per dag, 7 zeven dagen per week telefonisch contact met ons opnemen via 0900-0024.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    concetta fiorello
    om dat er contunu iets anders is belooft en ze houden gewoon niet aan de afspraak. bij is door hun belooft dat het omgezet kan worden en dat gebeurt niet
    ABN AMRO
    Geachte mevrouw Fiorello,Naar aanleiding van uw bericht heb ik vandaag, 20 juli geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt. Ik vind het vervelend om te lezen dat uw klacht nog niet is opgelost. U kunt in deze situatie formeel een klacht bij ons indienen. Hiervoor kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 0900-0024 of online het klachtenformulier invullen : https://www.abnamro.nl/nl/prive/contact/f_prive_reactie.htmlNadat u de klacht hebt ingediend, ontvangt u z.s.m. een reactie. Vanuit ABN AMRO Webcare kunnen wij u op dit moment niet verder helpen. Wij sluiten daarom uw klacht op dit forum.ABN AMRO Webcare
    Met vriendelijke groet
    Mw. E. Van der Molen

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?