Klacht ABN AMRO: werktijd tot 17.00 en dan 20 minuten voor de tijd al mensen wegsturen

Tempel3

Gebeld over het verwijderen van een mederekeninghouder in verband met een echtscheiding, daarvoor moest degene die Mederekeninghouder was op kantoor komen, het kantoor sluit om 17.00 , omdat ze werkt op afdeling in de zorg en momenteel 45 uur per week werkt waren we om 16.40 op het betreffende kantoor, daar was het gezellig aan de sfeer te beoordelen, vervolgens kregen we te horen dat dit niet meer geregeld kon worden in de 20 minuten dat ze open waren.
Pas volgende week vrijdag zou dit dan geregeld kunnen worden, het verwijderen van een mederekening houder lijkt mij een relatief kleine handeling, en dan met nog 20 minuten openingstijd slaat het nergens op om dan al je klanten weg te sturen. ABN AMRO wat een klant onvriendelijk bedrijf

Een oplossing zoeken om te zorgen dat dit niet meer gebeurt,

ABN AMRO
    Beste heer/mevrouw,

Heel vervelend dat jullie niet geholpen konden worden op ons kantoor.

Wat een simpele handeling lijkt kan meer tijd kosten dan je wellicht verwacht. In dit geval hadden mijn collega’s daar dus niet meer voldoende tijd voor. Als ik het goed begrijp moet je ex-partner als mederekeninghouder verwijderd worden. Helaas is dit een handeling die wij niet op afstand kunnen uitvoeren. Je ex-partner kan hiervoor het beste een afspraak maken op één van onze kantoren. Heel begrijpelijk dat dit lastig is in deze tijd als je werkzaam bent in de zorg. Eventueel kan zij een afspraak maken op een kantoor dat op zaterdag geopend is, op abn.com/kantoren vind je alle openingstijden. Ook kunnen jullie ervoor kiezen om de afspraak uit te stellen tot een later moment.

Rick
    ABN AMRO Webcare
    Tempel3
    Het afvoeren van een mederekeninghouder hoeft echt niet lang te duren , en 20 minuten voor sluitingstijd al niet meer geholpen kunnen worden Voor deze handeling is gewoon te gek voor woorden.
    Alles was aanwezig om dit vlot te kunnen regelen.
    Als Ex Preferred banker bij ABNAMRO weet ik dat dit vlot kan, en dat er stukken getekend moeten worden.
    Ivm aankoop andere woning door mijn ex vrouw en de druk is het onbegrijpelijk dat eventueel iets langer doorwerken Blijkbaar geen optie is voor de medewerker, en dan een afspraak inplannen over een week ??
    We hebben ondertussen de limiet van mijn rekening gehaald en zij zal nu proberen om een afpraak in te plannen want dit moet wel gebeuren, of we heffen de hele rekening op.
    Klantbelang en inleven is blijkbaar uit het woordenboek van uw bank geschrapt .

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?