Klacht ABN AMRO: Woekerpolis wijzigen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 119901
Gebruiker
marpilo
Datum
21 reacties

Details

De klacht

2 maanden geleden heeft onze adviseur een offerte gevraagd maar nog steeds geen reactie. Hij heeft nu abnamro gebeld en krijgt als antwoord: nieuwe polissen gaan voor en we hebben te weinig arbeidskrachten en zijn daardoor achter met ons werk.

De oplossing

Wij willen deze. Woekerpolis z.s.m. Veranderen!!!!
Abnamro ontkent overigens dat het een woekerpolis is. I.t.t andere instanties.

21 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Dank voor het plaatsen van uw klacht. Ik wil graag met u in gesprek gaan hierover om te kijken wat ik voor u kan betekenen. Zojuist heb ik u geprobeerd te bellen. Helaas kreeg ik uw voicemail. Wanneer kunnen wij u tijdens kantooruren het beste bereiken? Ik hoor het graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    ABN AMRO Webcare
    Mw. L. Salama
  2. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Dank voor het plaatsen van uw klacht. Ik wil graag met u in gesprek gaan hierover om te kijken wat ik voor u kan betekenen. Zojuist heb ik u geprobeerd te bellen. Helaas kreeg ik uw voicemail. Wanneer kunnen wij u tijdens kantooruren het beste bereiken? Ik hoor het graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    ABN AMRO Webcare
    Mw. L. Salama
  3. Auteur
    marpilo
    Datum
    Wij zijn meestal iedere dag wel thuis.
  4. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte mevrouw Buik,

    Bedankt voor het gesprek wat we zojuist hebben gevoerd. Zoals aangegeven kan uw tussenpersoon u verder informeren over de stand van zaken rondom uw aanvraag. Mocht u voor ons aanvullende vragen hebben, dan horen we dit natuurlijk graag.

    Met vriendelijke groet,

    ABN AMRO Webcare
    E. Janssen
  5. Auteur
    marpilo
    Datum
    Wij wachten de beloofde afhandeling af.
  6. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Dat is prima. We hopen op een spoedige afhandeling.

    Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    E. van der Struijk
  7. Auteur
    marpilo
    Datum
    Vorige week zou de offerte er zijn.
    Helaas, nog geen offerte.
    We zijn nu bijna 3 maanden na aanvraag.

    ABN/AMRO: ik betaal maandelijks grote bedragen en correct op tijd . Wilt u nu ook dit ook correct afhandelen? Op tijd kan al niet meer.
  8. Auteur
    marpilo
    Datum
    vandaag ben ik alleen via mail bereikbaar.
  9. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goed dat u ons hiervan op de hoogte stelt. Het is niet de bedoeling dat dit zolang duurt. Excuses hiervoor. Ik heb zojuist contact opgenomen met onze Intermediairsdesk hierover.

    De status van de aanvraag is nog in behandeling. Ik heb echter de toezegging gekregen dat zij dit met spoed op zullen pakken. Uiterlijk morgen zal er een offerte worden uitgebracht aan uw tussenpersoon. Ik hoor het graag van u als u deze heeft ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    ABN AMRO Webcare
    Mw. L. Salama
  10. Auteur
    marpilo
    Datum
    Fijn dat we weer excuses krijgen en dat het weer onbegrijpelijk is waarom de offerte er niet is in de beloofde week.
    En....fijn dat de offerte er morgen zal zijn; we wachten weer af!
  11. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Logisch dat u daden wilt zien en geen woorden. U wacht al lang genoeg. Als ik u de offerte vandaag persoonlijk had kunnen brengen dan had ik dit gedaan. Wij zijn hierin echter afhankelijk van de juiste afdeling. Morgen zullen wij wederom contact opnemen met onze Intermediairsdesk. Zodra de offerte morgen uitgebracht is, zullen wij contact met u opnemen. U hoort morgen van ons.

    Met vriendelijke groet,

    ABN AMRO Webcare
    Mw. L. Salama
  12. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemiddag,

    Ik heb nogmaals contact gehad met de Intermediairsdesk. Zij geven aan dat de offerte vandaag is verstuurd naar uw tussenpersoon. Deze zal zorgen dat de offerte ook bij u terecht komt. Ik raad u aan vandaag of morgen hierover met uw tussenpersoon te bellen.

    Omdat het zo lang heeft geduurd, zorg ik dat er een bloemetje uw kant op komt. Dat lijkt me wel verdiend in uw geval.

    Verder stuur ik u bij deze een afhandelvoorstel voor de klacht. Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

    Met vriendelijke groet,

    Webcare ABN AMRO
    Mw Rietdijk
  13. Auteur
    marpilo
    Datum
    Het is niet te geloven!!!!!!! Heeft ABN/AMRO gewoon weer dezelfde offerte en niet de gevraagde aanpassing, verstuurd!!!
    En dan hier op het forum dit ook nog als een nog afhandelingsvoorstel voorstellen!
    Ach, en dan krijgen we een bloemetje; dat lijkt een aardig gebaar maar een goede offerte, correcte afhandeling en een vergoeding over de maanden die inmiddels verstreken zijn, lijkt meer op zijn plaats
  14. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Bedankt voor het prettige gesprek wat wij zojuist telefonisch gehad hebben. Fijn dat u tevreden bent met de uitkomst van ons gesprek. Hopelijk geldt dat ook voor de offerte die u heeft ontvangen. Ik hoor het graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    ABN AMRO Webcare
    Mw. L. Salama
  15. Auteur
    marpilo
    Datum
    De offerte is gekomen en wij hebben deze nu getekend en met de gevraagde stukken naar ABN/AMRO verzonden.
    Kan het nu bij ABN/AMRO binnen een redelijke termijn afgehandeld worden? 1 mei lukt niet meer maar mogelijk 1 september wel?
    Wij zijn benieuwd.
  16. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht. Dat is geweldig nieuws, ik ben blij om dat te lezen!

    Goed dat u de offerte met de gevraagde stukken al heeft teruggestuurd. Ik verwacht dat de afhandeling spoedig verricht zal zijn. Of dit voor 1 september zal zijn, kan ik u niet beloven. Uiteraard streven we hier wel naar.

    Voor inhoudelijke zaken vraag ik u contact op te nemen met uw tussenpersoon. We blijven dit dossier volgen totdat het is afgehandeld.

    Mochten er vragen zijn, horen wij het graag.

    Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. L. Salama
  17. Auteur
    marpilo
    Datum
    Uw (ABN/AMRO) reactie klinkt wel erg vrolijk en enthousiast!
    Dat kan ik niet meer opbrengen. Want de hypotheek had per 1 mei gewijzigd te horen zijnen zelfsnu schrijft u niet te kunnenbeloven dat ie per 1september gewijzigd zal zijn!
    Hier worden wij alleen maar droevig van. Onze kosten lopen zo maanden door ten gunstevan ABN/AMRO en tenlastevan ons!
  18. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Excuses voor de miscommunicatie. Het is zeker niet mijn bedoeling geweest om vrolijk te klinken over de situatie. Ik ben me ervan bewust dat dit proces al erg lang duurt. Ik ben uiteraard wel blij voor u dat de juiste offerte nu bij u is aangekomen. Zoals het hoort. Ik zou u graag willen beloven dat de polis op 1 september gewijzigd zal zijn. Ik wil u echter geen loze beloftes doen. Het komt namelijk regelmatig voor dat de aangeleverde stukken nog niet correct en/of volledig zijn.

    Ik heb zojuist gesproken met onze Intermediairsdesk. Zij hebben mij het volgende verteld over de behandeling van uw dossier: uiterlijk maandag 24 augustus 2015 zal uw dossier beoordeeld worden. Wanneer alle aangeleverde documenten kloppen en akkoord zijn, zal uw aanvraag voor 1 september afgehandeld zijn. De uitkomst hiervan kunt u bespreken met uw tussenpersoon.

    Wij hopen op een snelle afwikkeling voor u. Zoals eerder gezegd, houden wij de vinger aan de pols.

    Met vriendelijke groet,

    ABN AMRO Webcare
    Mw. L. Salama
  19. Auteur
    marpilo
    Datum
    Alle documenten zijn akkoord bevonden en nu zijn we benieuwd of we deze week de definitieve stukken ontvangen. Nu we drie maanden verder zijn, geldt bij ons : eerst zien en dan geloven!
  20. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemiddag,

    Hartelijk dank voor uw terugkoppeling inzake het akkoord.

    Ik kan mij goed voorstellen dat u sceptisch bent ten opzichte van de verdere afhandeling van deze klacht, gezien de duur van dit proces tot nu toe.

    Ik verneem graag wanneer u de definitieve stukken heeft ontvangen en of deze voor u akkoord zijn.

    Met vriendelijke groet,

    ABN AMRO Webcare
    F.M. Pijnenburg
  21. Auteur
    marpilo
    Datum
    We wachten nu nog op de afronding, de vaststelling, c.q. Aanpassing van de gewijzigde hypotheek.
    Wanner die deze maand nog komt (?) zijn we 5 maanden verder en heeft ABNAMRO 5 maanden lang extra geld van ons ontvangen over een woekerhypotheek.
    Wij kunnen dus niet tevreden zijn over de afhandeling van ABNAMRO in deze zaak.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marpilo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen