Klacht ABN AMRO: Zeer slechte service

Toon

Ook ik ben mijn pincode vergeten. Was vanmiddag in Eindhoven en kwam voorbij een ABN AMRO filiaal. De deur werd geopend door een beveiliger die mij vroeg of ik een afspraak had. Deze had ik niet en kon derhalve niet worden geholpen. Op dat moment kon ik zo het filiaal inkijken en zag dat er twee medewerkers gezellig met elkaar zaten te kletsen. Er was geen enkele klant te bekennen. Ik mocht niet naar binnen zonder afspraak. Zelden zo'n slechte service meegemaakt. Ik ben in verband met mijn hypotheek "veroordeeld " tot de ABN. Als dit niet het geval zou zijn dan was ik allang overgestapt naar een andere bank. . Wat een waardeloos bedrijf.

Nieuwe pincode.

ABN AMRO
    Beste Toon,

Ik kan me voorstellen dat je hier niet tevreden over ben. Het is inderdaad zo dat we op dit moment echt alleen op afspraak werken. Dat er twee collega's even met elkaar overleg plegen staat op dat moment dan misschien wat raar als je dan niet geholpen kunt worden. Ik heb dit even nagevraagd en er stonden de hele dag afspraken ingepland.

Is het inmiddels wel gelukt om een vervangende pincode aan te vragen?

Gabie
    ABN AMRO Webcare

Toon
Dit is geen oplossing. Heb veel mensen gesproken die dezelfde ervaring hebben met de ABN. Bij de ING waar ik ook nog 2 rekeningen heb lopen kan alles veel beter, sneller en klantvriendelijker, geregeld worden. Jullie verplichten mij om een actieve rekening bij de Abn te hebben ivm mijn hypotheek anders was ik, en velen met mij, al lang weg geweest.

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?