Opgelost door ABN AMRO: Zorg voor correcte en eenduidige informatievoorziening

content Opgelost
r-p

Openen studentenrekening voor 17 jarige.
- Na meervoudig contact met call center: dit kan niet via beeldbellen omdat u geen internetbankieren heeft, u moet naar het kantoor. 17 jarige hoeft niet aanwezig te zijn. Afspraak over 3 weken.
- Op kantoor worden we voor een beeldbelverbinding gezet (!) met als argument: ja maar we kunnen legitimatie hier kopiëren.
Meneer via beeldbelverbinding: ik kan de rekening niet openen omdat ze geen 18 is (na verwijzen website:) oh kan wel, kan niet omdat ze niet aanwezig is, kan alleen als jullie internetbankieren bij ons hebben. Ook de vraag of we niets kunnen tekenen zodat dit niet nodig is, wordt ontkennend beantwoord. Ook gaf hij aan dat hij intern meermaals heeft aangegeven dat de site gewoon niet klopt en aangepast moet worden.
- Bij andere medewerker de voorwaarden opgevraagd aangezien de site dus niet klopt volgens haar collega: ze wil de gegevens van de site wel voor ons uitprinten (...). "Voor de rest, u heeft een ervaren adviseur gesproken, daar heb ik niets aan toe te voegen. Discussie beëindigd."
- Thuis weer telefonisch contact met callcenter en wederom wordt bevestigd (na ruggespraak met specialisten) dat het geen groot probleem moet zijn en dat o.a. op kantoor gewoon een formulier getekend kan worden zodat de noodzaak voor internetbankieren van ons uit wegvalt.

Of pas de site aan, of zorg dat jullie (specialistische) medewerkers weten waar ze het over hebben!!!
"U moet langskomen en dat kan pas over 3 weken."
Ter plekke: "Ik kan u niet helpen"
Daarna telefonisch: "Wat die medewerker op kantoor heeft verteld is echt een broodje aap verhaal, u moet weer langskomen op kantoor".
En daar neem je dan een ochtend voor vrij. En binnenkort nog een keer.

ABN AMRO
    Beste r-p,

Zojuist heb ik u telefonisch gesproken over deze klacht. Dank voor dit gesprek!

Zoals besproken ga ik graag voor uw dochter na op welke manier we haar zo spoedig mogelijk alsnog verder kunnen helpen. Ik neem hiervoor uiterlijk morgen middag weer contact met u op.

Rob
    ABN AMRO Webcare

r-p
ABN heeft contact gezocht en wederom bevestigd dat het wel gewoon moet kunnen, ondanks dat het een wat uitzonderlijke situatie betreft. Nieuwe afspraak op een (ander) kantoor ingepland, voor alle zekerheid op eigen initiatief inclusief aanwezigheid dochter (5 uur reistijd en weer wat weken wachten). We wachten even af of inderdaad alles goedkomt, maar vanwege de prettige, meedenkende en ons tegemoet komende telefonische gesprekken hebben we daar alle vertrouwen in. Er staat zelfs nog een telefonische afspraak gepland vanuit de ABN vlak na de fysieke afspraak om zeker te gaan dat alles goed gekomen is.

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?