Klacht ABN AMRO: zou het toch wel wenselijk vinden dat in zo'n situatie je email gewoon word beantwoord.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 431854
Gebruiker
Jojo1966
Datum
5 reacties

Details

De klacht

januari j.l is mijn moeder overleden ,in de week erna contact gezocht met abn/amro ivm de rekeningen van mijn moeder. in het gesprek werd mij verteld dat ik een email zou ontvangen met gegevens waarin stond hoe te handelen en welke papieren en gegevens ze nodig hadden.
er werd gezegd dat wanneer alles bij hun binnen was eea in een paar dagen zou zijn afgehandeld.
Begin maart alles verstuurd incl. verklaring van erfrecht , in de email destijds stond dat wanneer de email met gegevens bij hun binnen was er een formulier ter ondertekening zou worden opgestuurd via email.
Dan volgt het lange wachten.
inmiddels 2 weken verder en nog geen taal of teken van abn.......

De oplossing

Zou op zijn minst willen weten of mijn email (best veel pers.informatie) eigenlijk wel is aangekomen.
En hoe lang men eigenlijk denkt nodig te hebben om alles af te ronden.
Ook ik heb hier rekeningen liggen die betaald moeten worden.

5 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemorgen Jojo1966,

    Allereerst nog gecondoleerd met het verlies van uw moeder. Ik kan me goed voorstellen dat u alles zo snel mogelijk afgehandeld ziet. Ik heb contact opgenomen met onze Nabestaandendesk met het referentienummer dat u gegeven heeft. De collega daar gaf aan dat ze 14 maart een e-mail hebben verstuurd met het verzoek een verklaring van erfrecht te sturen. Hier hebben ze nog geen reactie op gehad. De meest recente e-mail die ze kunnen vinden is nog van februari.

    Dus hierbij het verzoek de gevraagde documenten nogmaals op te sturen naar: servicedesk.nabestaanden@nl.abnamro.com. Zodra dat gedaan is kunnen mijn collega's alles namelijk afhandelen.

    Als er nog rekeningen betaald moeten worden, kunnen die ook gestuurd worden naar dat e-mail adres in combinatie met het referentienummer. Dan zorgen mijn collega's dat die betaald worden zodat er geen achterstand mee komt.

    Ik hoop dat u er zo verder mee kunt.

    Met vriendelijke groet,

    Eilis
    Webcare ABN AMRO
  2. Auteur
    Jojo1966
    Datum
    Beste Eilis,
    In de door mij verzonden Email van begin maart zaten 4 bijlagen waaronder
    verklaring van erfrecht.
    tevens is in deze mail verzocht het email adres te wijzigen....
    heb de email die door jullie 14 maart is verstuurd nooit ontvangen (vreemd)
    Inmiddels zojuist alles (incl.6 bijlagen) opnieuw verstuurd.
    Ik wacht weer af.
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemorgen Jojo1966,

    Inderdaad vreemd dat je de op 14 maart verzonden mail nooit gezien hebt. Ik durf niet te zeggen wat daar mis is gegaan. Goed dat je nu alsnog alles nogmaals verzonden hebt. Hopelijk is het zo snel allemaal geregeld.

    Met vriendelijke groet,

    Janwalter
    Webcare ABN AMRO
  4. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemorgen Jojo1966,

    Ik snap dat je dit graag afgerond ziet. Ik kan de wachtrijen helaas niet omzeilen. Hopelijk is het zo snel in orde en geregeld. Mocht je een status update willen, dan kun je hiervoor echt het beste bellen met de nabestaandenafdeling. Hopelijk is dat niet nodig en krijg je snel een positief bericht.

    Met vriendelijke groet,

    Janwalter
    Webcare ABN AMRO
  5. Auteur
    Jojo1966
    Datum
    Inmiddels opnieuw verstuurd en bevestiging ontvangen.
    Wacht tijd tot 6 weken.
    Benieuwd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jojo1966
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb vandaag bericht gehad van ABN-Amro dat binnen 5 werkdagen alles is geregeld. kreeg gelijk er achteraan een aangetekende email met daarin het rekening overzicht van mijn overleden moeder. Email geopend en wat schets mijn verbazing.......verkeerde gegevens van een mij onbekende mevrouw. sorry Abn maar hier zit iemand overduidelijk te slapen. zulke fouten mogen toch niet gebeuren. benieuwd of ook het tegoed van deze mevrouw op mijn rekening word gestort. Abn ,kom in actie en los dit op graag. dossiernr.100847951
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?