Opgelost door Abonnementenland: Abonmnementenland reageert niet op ontvangen klacht.

content Opgelost
# 319444
M.J. Tieman

13/4/18 abonnement op blad Luchtvaartnieuws opgezegd(grote prijsverhoging)

opzegging te laat nog 1 maand betalen. rekening voor €3,-- + €6,-- administratiekosten. Deze kosten zijn in strijd met de wet van Dam dus alleen €3,-- euro overgemaakt en dit gemeld.( de wet gaat boven hun voorwaarden)

Inmiddels aanbieding gehad voor jaar abonnement tegen gereduceerde prijs en dit geaccepteerd en betaald.

Op 23/7 geklaagd over niet ontvangst.
24/7 bericht men dat na ontvangst van € 6,-- "betalingsachterstand" de zending zal worden hervat. Dit bedrag overgemaakt. niets ontvangen.
10/8 per mail gemeld dat ik nu 3 nummers heb betaald maar niet ontvangen.
Mail wordt bevestigd en antwoord < 5 dagen toegezegd.

Ik hoor niets meer en krijg ook de betaalde nummers van juni, juli en augustus niet binnen. Ik eindigde mijn mail met help! Zij reageren nergens meer op.
Schandalige praktijken van dit op hun vakgebied grote internationale bedrijf.
Wie weet een oplossing.

Hervatting van toezending tijdschrift Luchtvaartnieuws. Zelfs de ten onrechte in rekening gebrachte administratiekosten zijn betaald. De toezegging om toezending te hervatten komt men niet na.

Abonnementenland
    Geachte heer Tieman,

Wij hebben uw klacht ontvangen.
    Allereerst onze excuses voor het feit dat uw bericht niet is beantwoordt.
    Wij hebben een storing in de binnenkomende mail gehad. Dit is gelukkig opgelost.
    Editie 58 ,59 en 60 worden aan u nagezonden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en nogmaals onze excuses.

Abonnementenland.

M.J. Tieman
Snelle reactie. Inmiddels 3 nummers van blad ontvangen. Als het septembernummer ook in de bus valt ben ik tevreden, Overigens was het excuus dat er problemen zijn geweest met de inbox onzin, want de mail werd per omgaande als ontvangen bevestigd.Inmiddels ook september nummer ontvangen. Dus alles nu opgelost.

Ook een klacht indienen over Abonnementenland?