Klacht Abonnementenland: Abonnement opzeggen wordt wettelijke opzegtermijn van 1 maand niet aangehouden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 594884
Gebruiker
Irene
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bij opzeggen van je tijdschrift via de website wordt automatisch een heel jaar gerekend. Opzegttermijn is 1 maand. Automatische verlenging is volgens consumentenbond maximaal 3 maanden dus in dat geval is het mijn inziens onrechtmatig wat zij doen.

Gewenste oplossing

Per 12 april dat ik mijn abonnement online heb opgezegd, zich houden aan wettelijke opzegtermijn en mijn geld terug storten, liefst inclusief incassokosten.
Geboden oplossing
Ik krijg weer een bladenbox bon aangeboden. Ik wil gewoon geld terug van mij onder dwang vooruitbetaalde bedrag
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Abonnementenland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Vicente - Post,

    Bedankt voor uw bericht. Wij gaan dit voor u uitzoeken en zullen u per mail verder informeren over uw abonnement.

    Met vriendelijke groet, Marcella

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Abonnementenland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen