Opgelost door Abonnementenland: Abonnement reeds opgezegd, maar kreeg een factuur

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 322513
Gebruiker
EK
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een abonnement op Penny reeds op 26 maart 2018 opgezegd via de website. Ik kreeg vandaag weer een acceptgiro toegestuurd voor de volgende 6 maanden. Ik wil van deze abonnement af. Het is niet eerlijk om weer voor 6 maanden te moeten betalen voor een blad die we niet meer willen.

De oplossing

Ik will van de abonnement af volgens mijn opzegdatum van 26 maart 2018.

1 reactie

  1. Auteur
    Abonnementenland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Klee,

    Onze klantenservice heeft tot op heden geen opzegging van u ontvangen.
    Kunt u een kopie van uw eerdere opzegging naar onze klantenservice toesturen?
    Dit kunt u sturen naar klantenservice@aboland.nl

    U heeft het recht om het abonnement op te zeggen met de wettelijke opzegtermijn van 1 maand.

    Met vriendelijke groet,
    Abonnementenland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content