Klacht Abonnementenland: annulering abonnement

Klachtnummer
# 21369
Gebruiker
J.J.A. Franse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Brief dd 29/3/12 van Residence dat "De Tuin Exclusief" waarop wij abonnement hebben, stopt met aanbod Residence om ipv de resterende 2 edities De Tuin 6 edities Residence te ontvangen, vanaf juni t/m november 2012. Na deze kostenloze overgangsfase aanbod voordeelabonn. van 6 nrs Residence voor €25. Op 18/9/12 abonnement Residence opgezegd m.i.v. 1/12/12 via website Residence en aboland.nl. Op 14/12/12 incasso door Residence teruggeboekt ivm onverschuldigde betaling en e-mail naar R. met herhaling opzegging abonn. en verzoek toezending R te stoppen. Op 4/1/13 opzegging + reden terugboeking incasso telefonisch doorgegeven aan abonneeservice. Antwoord: u krijgt geen rekening meer, abonn. is definitief beeindigd. 7/1/13 betalingsherinnering abonn. van 12/12 t/m 5/13. Toegezonden edities R retour afzender gestuurd.
Dringend verzoek: geen rekeningen meer, geen Residence meer, abonnement per 1/12/12 opgezegd!

De oplossing

beeindiging abonnement per 1/12/2012

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Abonnementenland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Abonnementenland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen