Opgelost door Abonnementenland: Doen wat je aangeboden hebt, leveren wat je overeengekomen bent.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 275081
Gebruiker
J.J. Roos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds 4 maanden heb ik een vervolg abonnement op "koken & genieten". Al deze 4 maanden heb ik moeten bellen of mailen om mijn blad in de bus te krijgen. Steeds ligt het aan anderen. Ik heb nog een blad bij deze verspreider en nooit problemen. Abonnementenland, steek de hand in eigen boezem en doe wat uw moet doen, gewoon u aan uw eigen contract houden.

De oplossing

zie voorgaand.

1 reactie

  1. Auteur
    Abonnementenland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    wij hebben mail gestuurd naar mevrouw voor een oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.J. Roos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb inderdaad het blad nagezonden gekregen, maar heb geen enkele garantie voor de volgende keren. Een ander blad bij hen krijg ik wel maandelijks zonder problemen. Afwachten maar weer.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Abonnementenland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen