Klacht Abonnementenland: Facturatie zonder levering

Klachtnummer
# 165852
Gebruiker
r.e.landeweerd@gmail.com
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn abonnement op Gezond Eten in December al opgezegd.
Sindsdien heb ik het blad niet meer ontvangen.

Maar, daarna wel een factuur ontvangen voor een nieuw abonnementsjaar. Na meerdere keren te hebben aangegeven dat het abonnement is stopgezet ontvang ik nu een laatste herinnering voor betaling van Eur 59,50.

De oplossing

Geen abonnement op de Gezond eten!

1 reactie

  1. Auteur
    Abonnementenland
    Datum
    Geachte mevrouw Landeweerd,

    Naar aanleiding van uw opzegging van 27 december 2015 is het abonnement tussentijds beëindigd, rekening houdende met een opzegtermijn van 4 weken. Het laatste te ontvangen nummer is editie 3 van 2016. Het gaat om 2 edities die u nog moet voldoen. Per abuis had u nog geen aangepaste factuur hiervoor ontvangen. Die is nu verzonden per email.

    Excuses voor het ongemak.

    Hopende u hiermede voldoende van dienst te zijn geweest.

    Met vriendelijke groet,
    Abonnementenland.

Ook een klacht indienen over Abonnementenland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen