Klacht Abonnementenland: Geen reactie op opzeggen abonnementen Grazia en Happinez

Klachtnummer
# 142709
Gebruiker
Sigriduijterwaal
Datum
0 reacties

Details

Klacht

1. Ik krijg geen reactie anders dan een automatische bevesting van de ontvangst van de mail.
2. Mijn klantnummer van Grazia is van een dame uit Amsterdam. Een hele andere postcode dan ik in Woerden. Ik had met één druk op de knop haar abonnement kunnen opzeggen. Áls het was gelukt...
3. Ik kan de Grazia niet meer lezen op mijn i-pad. Ik heb nooit bericht gekregen dat het overgegaan is van Sanoma naar deze niet-werkende organisatie.

Gewenste oplossing

Ik wil een mail opvangen waarin staat dat mijn abonnement op een bepaalde datum is opgezegd en wel nummer het laatste is wat ik ontvang. Wat eerder (bij Sanoma) gewon standaard gebeurde. En uitleg over waarom ik de Grazia niet meer kan lezen op mijn i-pad en excuses voor al deze ellende.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Abonnementenland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Abonnementenland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen