Klacht Abonnementenland: Geen respons en terugbetaling dubbele abonnementskosten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 376139
Gebruiker
G.J. Boshuizen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een abonnement op Woordzoeker Puzzelboek dubbel betaald, één keer aan B.V. Bondis bij aangaan van het abonnement (maart 2019) en één keer aan Abonnementenland (mei 2019) nadat ik een factuur had ontvangen. Ik kwam er daarna pas achter dat ik het abonnement 2 keer had betaald. Ik kreeg een nietszeggende mail waaruit bleek dat ze het niet (wilden ) begrijpen. Ik heb ook van beide betalingen een bankafschrift meegestuurd. Duidelijker kan het niet!

Na 4 keer een reminder te hebben gestuurd en geen respons gekregen en mijn geld niet teruggekregen.

De oplossing

Ik wil het teveel betaalde bedrag retour.

1 reactie

  1. Auteur
    Abonnementenland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Boshuizen,
    Onze excuses dat u geen reactie heeft ontvangen op uw berichten.
    Wij hebben de afdeling finance nogmaals de opdracht gegeven om het teveel betaalde bedrag aan u terug te storten.
    U kunt het bedrag eind deze week begin volgende week terug verwachten.

    Met vriendelijke groet,
    Abonnementenland.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.J. Boshuizen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Inmiddels is het 18 juli en ik heb het bedrag nog steeds niet retour ontvangen op mijn bankrekening.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?