Klacht Abonnementenland: incassoburo uit het niets

Klachtnummer
# 406223
Gebruiker
goededoperwt1987
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ons abonnement werd stilzwijgend verlengd;
Toen we na de looptijd een "extra" nummer kregen hebben we het abonnement direct opgezegd.
Er werd een factuur betaald voor het "extra" nummer.
Nu krijgen we uit het niets een mail van incassoburo. terwijl wij nooit een factuur zagen, ons abonnement opzegde, en geen edities meer ontvingen.

De oplossing

dat het incasso euro stopt met ons te mailen en ons dossier schrapt.

1 reactie

  1. Auteur
    Abonnementenland
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    U geeft aan dat u betaald heeft.
    Kunt u onze klantenservice een betaalbewijs toesturen?

    De betaaltermijn van de factuur was al verstreken, de factuur wordt dan automatisch doorgezonden naar het incassobureau.
    Er zijn diverse betaalverzoeken per post naar u verstuurd.

    U kunt het betaalbewijs doorsturen aan klantenservice@aboland.nl

    Met vriendelijke groet,
    Abonnementenland.

Ook een klacht indienen over Abonnementenland?