Klacht Abonnementenland: Je komt niet van je abonnement af zonder eerst hoge kosten te betalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 596198
Gebruiker
MJ
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Aan het eind van de periode van een aflopend abonnement, wordt gewoon het abonnementsgeld voor het volgende jaar geïncasseerd. Dit is de zoveelste keer dat dit gebeurt. Via de mail geprobeerd contact te zoeken maar de mails naar het mailadres van de klantenservice komen retour. Via een ander mailadres klacht verstuurd: na betaling van 20,- zal na afloop van de wettelijke opzegtermijn het abonnement worden beëindigd. Voor mij nooit geen abonnement meer via Aboland

Gewenste oplossing

Ik wil enkel de extra ten onrechte verstuurde edities betalen maar niet de onzinnige bijkomende kosten
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Abonnementenland
    Datum
    Geachte mevrouw van Egmond,

    Zou uw klacht inclusief om welk tijdschrift het gaat en uw volledige adresgegevens naar abonnees@aboland.nl kunnen sturen? Vermeld mijn naam in de onderwerpregel en ik zal zien wat ik voor u kan betekenen.

    Met vriendelijke groet,
    Oscar.
  2. Auteur
    MJ
    Datum
    Zoals verwacht niet opgelost. Aboland houdt vast aan de kosten. Tevens wordt de prijs per editie met 1,- verhoogd zijnde de prijs voor losse nummers!! Ik had toch een abonnement waar admin.kosten voor beëindiging voor doorberekend worden?? Het is het één of het ander maar niet beide. Kortom altijd gezeur en hoge extra kosten bij Aboland en zonder waarschuwing vooraf incassering via de deurwaarder waardoor de kosten nog verder oplopen
  3. Auteur
    Abonnementenland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Van Egmond,

    Bedankt voor uw bericht.
    Zou u uw bericht willen mailen naar abonnees@aboland.nl? Dan gaan wij voor u nakijken wat wij voor u kunnen betekenen.

    Met vriendelijke groet, Marcella

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Abonnementenland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen