Klacht Abonnementenland: Misleidend!
Details
Klacht
Ik heb een aantal weken geleden een penny’s abonnement afgesloten voor mijn nichtje. Hierbij kreeg ze dan ook een xxl zomerpakket gratis. Nu staat er bij elk abonnement op de site als je voor 1 jaar kiest of ons geval dan 2 jaar dat het maandelijks opzegbaar is. Nu dat ik weer een kapot boekje binnen heb gekregen heb ik het opgezegd. Hierbij heb ik 3 bevestigingen ontvangen via de mail. En is er vandaag wel geld afgehaald nu heb ik weer met aboland gemaild. En zeggen ze dat ik akkoord ben gegaan voor 2 jaar en anders maar het pakket moet terug sturen? Denken jullie zelf dat ik voor jullie het zomerpakket van mijn nichtje ga afpakken? Zijn jullie niet goed in jullie bovenkamer. Overal staat ‘maandelijks opzegbaar bij’ heb bewijzen gestuurd en nog is het niet goed. Is pure misleiding want daarna dreigen ze met een incassobureau lachwekkend gewoon. Meerdere mensen met hetzelfde probleem echt in en in triest.Gewenste oplossing
Dat het stopgezet word aangezien er toch niet geluisterd word. En alleen maar bijdehand word geantwoord- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.