Opgelost door Abonnementenland: Misleiding tijdschrift-uitgeverij
Details
Klacht
Ik heb een tijdschriftabonnement opgezegd in november 2022. Maar pas in december 2023 zullen we het blad niet meer ontvangen. Mij werd verteld dat abonnementenland de facturatie had overgenomen. Het blad had het abonnementsgeld voor 2022 niet gefactureerd, dat moest ik nog betalen. Vervolgens kreeg ik een mail dat mijn abonnement pas in december 2023 af zou lopen. Toen ik daar over klaagde, werd gezegd dat ik wel 'tussentijds' mag opzeggen, maar dan voor het resterende bedrag een tegoedbon krijg. Dat wil ik helemaal niet. Ik wil het blad niet meer ontvangen en ook geen tegoedbon.Gewenste oplossing
Ik wil het blad echt niet meer ontvangen. En het liefst wil ik dat binnen de gangbare opzegtermijn (3 maanden vanaf 2 november 2022) het abonnementsgeld teruggestort wordt.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.