Klacht Abonnementenland: Misleiding. Cadeauabonnement van een jaar stilzwijgend verlengen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 652652
Gebruiker
Zharlies
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Ik heb mijn neefje een cadeauabonnement gegeven op Panna. Nu ben ik er achter gekomen dat dit abonnement gewoon doorloopt. In mijn mail heb ik ook bevestiging van 12 nummers. Heb nu al voor nr 14 betaald! Heb gebeld en er wordt heel erg moeilijk gedaan. Eerst moet ik nog voor een jaar lid blijven en betalen en daarna door bij mijn standpunt te blijven en gelijk te hebben kan het worden gestopt per mei. Nee, dat wil ik ook niet!!! Ik wilde 12 nummers en niets meer. Heb de incasso ook terug laten storten voor deze maand. Wordt er doodleuk gezegd dat ik dan een acceptgiro ga krijgen. Nee ik betaal niet voor iets wat ik niet heb besteld!!!

Gewenste oplossing

Ik wil dat dit per direkt stopt
Geboden oplossing
Er wordt niet goed gelezen. Ik heb helemaal geen korting gehad. Een cadeauabonnement is duurder!!! Lezen graag!!! Iemands naam goed spellen is ook te moeilijk
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    Abonnementenland
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Woldring,

    Ik heb uw klacht onderzocht en blijkbaar was er een misverstand. Op Bladen.nl kan u zowel cadeau abonnementen als abonnementen tot wederopzegging bestellen. Bladen.nl ontving van u een bestelling voor een abonnement tot wederopzegging en dat gaven zij aan ons door.

    Uw abonnement is nu reeds tussentijds opgezegd door mijn collega, maar u dient inderdaad nog de factuur voor de laatste maand van het abonnement te voldoen.

    Mocht u in 2021 een bevestiging van Bladen.nl ontvangen hebben dat u een cadeau abonnement besteld had, stuurt u dan alstublieft een kopie hiervan naar abonnees@aboland.nl en ik pak het dan op voor u.

    Met vriendelijke groet,
    Oscar
  2. Auteur
    Zharlies
    Datum
    Dit is niet waar. Ik heb geen abonnement afgesloten. Dat is nu makkelijk zeggen. Vingertje wijzen naar elkaar. Ik heb het bewijs al gestuurd dat ik 12 nrs zou ontvangen. Dit was voor de verjaardag van een neefje voor 1 jaar en niet langer!
  3. Auteur
    Zharlies
    Datum
    Er is helemaal geen communicatie geweest met bladen.nl . De bevestigingsmail kwam van aboland.nl en is voor 12 nrs en heb ik nu al een aantal x gestuurd. Ik ben er nu ook klaar mee en ga er een zaak van maken en geef t nu uit handen. Ik heb bewijs voor 12 nummers!
  4. Auteur
    Zharlies
    Datum
    Bovendien betaalde ik ook €5,- per nummer. Zie bladen .nl voor hun cadeauaanbieding! Andere aanbiedingen/abonnementen hebben een andere prijs!
  5. Auteur
    Abonnementenland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Woldering,

    De korting geld alleen voor de actie periode, na afloop hiervan betaalt u de reguliere abonnementsprijs. Ik begrijp dat u een andere interpretatie van de informatie had die u had ontvangen, maar deze was helaas onjuist en wij hebben u nu daarover geinformeerd.

    Het spijt mij dat u niet tevreden bent met deze uitleg, maar de feiten staan ons niet toe u gelijk te geven in deze zaak.

    Met vriendelijke groet,
    Oscar

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Abonnementenland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen