Klacht Abonnementenland: Niet terugmailen, terugbellen, afspraken niet nakomen.

mtilburgvz

Om mijn abonnement van JFK op te kunnen zeggen, moest ik naar de website van Aboland. Hierop kon ik een aantal verschillende opties aanvinken, waaronder mijn abonnement per direct opzeggen.

Hiervoor moest ik echter nog wel een tijdschrift afnemen en 6 euro administratiekosten betalen. Dat ene tijdschrift wilde ik best afnemen omdat ik niet binnen de opzegtermijn van 3 maanden voor afloop abonnement, mijn abonnement heb opgezegd. Maar 6 euro administratiekosten betalen om van een abonnement (waarvan het eerste jaar al verstreken was) af te komen, vind ik erg brutaal en niet redelijk. (En volgens mij ook tegen de wet)

Hierover heb ik gemaild, gebeld en nog een gemaild en nog eens gebeld. In totaal heb ik 5 mails verstuurd waarop niet geantwoord is. Elke keer dat ik gebeld heb, was de dienstdoende manager niet aanwezig. Zij zouden mij dan terug bellen.

Op een gegeven moment zag ik dat ik door een onbekend nummer gebeld was. Geen voicemail achtergelaten en ook geen andere pogingen meer mogen ontvangen van deze beller. Vandaag nog maar eens gebeld met Abonnementenland om te vragen hoe het nu zit. Weer geen manager aanwezig en IK kreeg het verwijt dat de manager al met mij contact heeft opgenomen...

Ik vind de manier hoe Abonnementenland met hun klanten omgaat echt beneden alle peil. Ten eerste geen gehoor geven aan 5 mailtjes, en vervolgens geen verantwoordelijkheid nemen om mij telefonisch antwoord te geven op mijn vragen. Voor mij nooit meer een abonnement van Abonnementenland.

Kwijtschelding 6 euro en excuses voor de manier van handelen.

Abonnementenland
    Geachte heer Zoelen,

U heeft deze klacht reeds afgehandeld met onze klantenservice.
    Op basis daarvan sluiten wij deze klacht.

Abonnementenland.

Ook een klacht indienen over Abonnementenland?