Opgelost door Abonnementenland: Ontrechte aanmaningen en zelfs incassobureau waar je niet van af komt

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 379703
Gebruiker
Ontevredenklant@A
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling van een proefabonnement bij Aboland met ideal betaald. Vervolgens een aanmaning ontvangen van een direct betaalde bestelling. Na bellen en het bankafschrift mailen kreeg ik de bevestiging dat het verwerkt zou worden in de administratie. Vervolgens ontvang ik nog 2 x een aanmaning. Weer gemaild, weer het verhaal dat het verwerkt zou worden. Hierna kreeg ik een aanmaning via een incassobureau. Weer gemaild met het verzoek de administratie op orde te maken en aan het incassobureau door te geven het dossier te sluiten. Geen reactie van Aboland.De 2e aanmaning van het incassobureau viel dus op de mat. Een mail aan incassobureau en Aboland gestuurd en daar werd eindelijk op gereageerd. Ze zouden het in orde maken. Dit was deze week. Nou ik ben benieuwd of dat ook gaat lukken. Het zou zo maar kunnen dat ik straks weer een brief ontvang. Daar ga ik niet meer op reageren. Wat een zootje daar met die administratie. Ik zal in ieder geval nooit meer een proefabonnementje bij Aboland afsluiten. Je komt nooit meer van die lui af en je moet er veel te tijd en energie in stoppen met al dat gemail en gebel.

De oplossing

Schijnt nu opgelost te zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    Abonnementenland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Oosthoek,

    Uw betaling is in goede orde ontvangen.
    Echter zit er nog steeds een bug in het koppelingsproces waardoor uw factuur open blijft.
    Onze IT afdeling is hier nog steeds heel druk mee bezig.

    Eventuele betaalverzoeken kunt u als niet verzonden beschouwen.
    Onze excuses voor het ontstane ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Abonnementenland.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ontevredenklant@A
Datum
Uiteindelijke oplossing
men zegt dat er een bug in het betalingssysteem zit waardoor de betaling open blijft staan. Inmiddels een half jaar en 4 aanmaningen en 2 brieven van een incassobureau verder.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Abonnementenland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen