Klacht Abonnementenland: Opzeggen abonnement

weetikniet

Vorig jaar oktober abonnement Columbus opgezegd. In januari werd er toch abonnementsgeld ingehouden. Na contact is dit bedrag gestorneerd. In april factuur gekregen van incassoburo (plus extra kosten) en een factuur van Columbus voor het normale abobedrag. Na contact bleek dat ik te laat had opgezegd en abonnement met een jaar verlengd is. Ik heb aangegeven dat dat tegenwoordig niet meer hoeft, nooit antwoord gekregen. Inmiddels nog 3 x Columbus ontvangen. Ik heb aangeboden deze 3 nummers te betalen (ongeveer 18 euro). Daarop factuur gekregen voor 35,25 euro voor 3 nummers incl. administratiekosten (waarvoor weet ik niet, nooit antwoord op gekregen) en incassokosten. Hieraan kan niets meer veranderd worden werd mij verteld. Ik vind dit zeer onterecht.

Ik ben nog steeds bereid om voor de 3 extra nummers te betalen, maar zonder extra kosten. Verder wil ik een bevestiging dat mijn abonnement gestopt is. En als laatste, behandel de klanten met respect en geef antwoord als er een vraag gesteld wordt. Op sommige vragen kreeg ik een nietszeggend antwoord of helemaal geen antwoord.

weetikniet
    Antwoord van Aboland: We schrappen de incassokosten, maar u moet nog steeds de 6 euro extra kosten betalen, zijnde administratiekosten voor het tussentijds op zeggen van het abonnement.
    Dat is volgens mij onterecht, nergens krijg je dat voor je kiezen als je een abonnement opzegt. Ik kan hen niet duidelijk maken dat de fout daar ligt en niet bij mij, maar daar krijg ik geen enkele reactie op. Kortom wat mij betreft nog steeds geen afdoende oplossing.
    Abonnementenland
    Geachte mevrouw Eefting,

Wij zijn met u overeengekomen dat het abonnement tussentijds is beëindigd en dat u nog voor 3 nummers dient te betalen plus administratiekosten. Om u tegemoet te komen hebben wij opdracht gegeven om de incassokosten te laten vervallen.

Abonnementenland
    weetikniet
    We hebben een compromis gesloten, maar een fijn gevoel heb ik er niet bij. Er bleven vragen onbeantwoord, men wilde daar blijkbaar niet mee geconfronteerd worden. In elk geval voor mijn NOOIT meer een abonnement via Aboland!

Ook een klacht indienen over Abonnementenland?