Opgelost door Abonnementenland: Opzeggen bij aboland gaat erg moeizaam van hun kant.
Details
Klacht
Voor jaar abonnement Motoplus om was opgezegd daar ik zag abonnement automatisch weer jaar verlengd werd door in bankapp automatische incasso aan te zien komen. Opgezegd via aboland en kreeg bij opzegging rubrieken met redenen opzegging. Een van mijn redenen was hoge prijs jaarabonnement van 95 euro waarop ik voorstel kreeg te verlengen voor 55 euro , jaarabonnement.Dat akkoord gegeven maar nu plakte men dit jaar na het dure jaar 2023-2024. Zag dit pas toen ik herinneringsbrief kreeg betaling 95 euro omdat incasso niet gelukt was. Gebeld en met moeite en boos beide abonnementen opgezegd. Moet nu nog voor opzegmaand betalen terwijl ik tijdig had opgezegd. En ook nog 0 bevestiging van hen gehad mbt deze afwikkeling. Erg slordig want de bevestiging abonnementsverlenging was wel binnen paar uur binnen. Opzeggen gaat dus heel veel moeilijker en zonder goede afwikkeling bij aboland.
Gewenste oplossing
Een nette opzegprocedure waarbij de wettelijke regels rond opzeggen gevolgd worden. En een aanbieding die na opzeggen gedaan wordt direct na te komen en niet flauw weer een heel abonnementsjaar later. Dat heet misleiding.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.